suprcroco Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 er det som vet om noen gode gratis renseprogram bortsett fra abexo og ccleaner? jeg trenger programmer for og gjøre pc'n så god som mulig ;D Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 er det som vet om noen gode gratis renseprogram bortsett fra abexo og ccleaner? jeg trenger programmer for og gjøre pc'n så god som mulig ;D system mechanic er vist ganske bra System mechanic! rensker ganske godt og skal ha en del forskjellige verktøy for at pc-en skal bli bedre. Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Easycleaner! Litt gammel, men har suksess hver gang. Lenke til kommentar
Fishboone Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 System mechanic er ikke kompatibelt med Vista 64 bit:( Lenke til kommentar
555 Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 spybot search and destroy http://www.safer-networking.org/ Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 (endret) bortsett fra abexo og ccleaner? CCleaner er noe av det beste du får. Du trenger ikke noe mere den. Husk at registerenser i CCleaner er veldig bra. Instruksjoner jeg gir om CCleaner. Last ned kjør CCleaner 'Valg'->'Avansert'. Fjern avkryssingen framfor: "bare slett midlertidige filer som er eldere enn 48 t. Kjør og register-renser"svar ja til og reparere"-->backup svar ja når du blir spørt. Kjør register-renser et par ganger til alle feil er borte. Når det gjelder og få pcen best mulig kan jeg se hvordan tilstanden er for deg. Og gi noen råd hva som bør gjøres. Oppstart prosesser-defragmering hdd register..o.s.v. Last ned HijackThis legg i egen mappe på skrivebordet. Start programmet og velg "Trykk scan og save log" Post HijackThis.txt Endret 8. juli 2008 av SNIPPSAT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå