bakstad_ Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 (endret) Hei folkens, skiftet ut min AMD2 4600+ (eller noe der om kring) til en AMD2 6400+. Så til problemet, jeg startet opp første gang etter CPU skifte og fikk opp en melding om å skifte Prosessor navn eller noe lignende i bios, eller cpmu? Nivået på data når det kommer ned på bios er lik null, men jeg prøvde å finne ut av dette uten å finne noen steder der jeg kan sette hvilken CPU som kjører. Er langt over middels datadyktig sånn ellers men til sånne ting er jeg helt grønn. som sagt: skiftet til AMD2 6400+ på mitt hovedkort Asus Crosshair fra en AMD2 4600+(?) Og bios ber om att ny cpu blir satt i bios. Noen som skjønner hva jeg mener og kan hjelpe? mvh Bakstad_ Endret 7. juli 2008 av bakstad_ Lenke til kommentar
bakstad_ Skrevet 10. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2008 (endret) Her var det ikke mange med peiling nei Endret 10. juli 2008 av bakstad_ Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Kan du lenke til hovedkortet?! Problemet vil mest sannsynlig løse seg om du oppdaterer bios! Lenke til kommentar
bakstad_ Skrevet 15. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2008 Kan du lenke til hovedkortet?! Problemet vil mest sannsynlig løse seg om du oppdaterer bios! Ser ut for at jeg ikke finner i igjen det gaming hovedkortet for amd2 hos Asus. Kan man oppdatere bios via minnepinne eller er det andre veier? Ellers takk. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Hvordan du oppdaterer BIOS er beskrevet i brukermanualen din til hovedkortet. Er det dette som er kortet ditt: http://www.asus.com/products.aspx?modelmen...l2=117&l3=0 Da finner du iallefall utfra denne siden downloads av BIOS, utilities, drivere,manual, o.a Lenke til kommentar
bakstad_ Skrevet 16. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2008 Prøver det, takke takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå