Alexander Schindler Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Er det en western? Er det fantasy? Er det et kjærlighetsdrama? Vel, det er faktisk litt av alt når Stephen Kings "Det Mørke Tårn" fremstår i tegneserieformat. Les mer Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Hvorfor står det Hancock som tittel vedsiden av karakteren? Lenke til kommentar
Alexander Schindler Skrevet 7. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2008 Hvorfor står det Hancock som tittel vedsiden av karakteren? Høres ut som en bug. Det ser riktig ut nå. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Dette må jeg definitivt sjekke ut (da i den engelske versjonen). "The Dark Tower" er i mine øyne Stephen Kings aller største mesterverk og jeg simpelthen elsker delene som beskriver Roland Deschains mildt sagt trøblete barndom. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Dette må jeg definitivt sjekke ut (da i den engelske versjonen). "The Dark Tower" er i mine øyne Stephen Kings aller største mesterverk og jeg simpelthen elsker delene som beskriver Roland Deschains mildt sagt trøblete barndom. Word. Hele serien er konge. Det ligger milevis forran resten av rablet han har skrevet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg