AT1S Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Hei, Fikk en blank melding fra nummeret 222. Noen som har peiling på hvem som har dette nummeret? PFT Lenke til kommentar
nesjon Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Hei, Fikk en blank melding fra nummeret 222. Noen som har peiling på hvem som har dette nummeret? PFT Jeg har dessverre ikke peiling jeg heller, men har fått samme melding. Har du OneCall faktura? Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 7. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2008 Hei, Fikk en blank melding fra nummeret 222. Noen som har peiling på hvem som har dette nummeret? PFT Jeg har dessverre ikke peiling jeg heller, men har fått samme melding. Har du OneCall faktura? Nei, har telenor. Lenke til kommentar
mcsvor Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Tipper du har en softwarefeil på telefonen din som vanskeliggjør mottak av MMS og at den tekstmeldinga du fikk er "startmeldinga" til MMS'en (denne sendes som SMS, men jeg husker ikke den tekniske betegnelsen). Har vært borti dette før, men da på NetCom-abonnement. Går ut ifra at "avsendernumrene" er forskjellige fra operatør til operatør. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå