bkf_94 Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Vet ikke helt om dette er det riktige stedet og spørre om noe slikt men pytt pytt Jeg fant en nettside (http://scandinavian.blogs.com/sokeord/2007/05/har_du_lyst_til.html) som viser mange forksjellige måter man kan tjene penger på internett så lenge man er over 13 og har en egen bank konto. på punkt 5 og 6 står det at jeg kan registrere meg hos Google AdSense eller Tradedoubler så lenge jeg har en nettside men kan jeg registrere meg hos begge og få inntekter fra begge eller er det ulovelig? På forhånd takk for alle svar Lenke til kommentar
Thoma_S Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Du har fint lov til det.. Men det er ikke spesiellt inntektsbringende med mindre du har en relativt populær nettside eller blog... Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Kan bare anbefale Firefox med Adbloc+ da slipper man å se slikt crap. Det verste som er er blogger eller websider som først skal tjene penger, så finne på noe å publisere. Det går sjelden bra. Det blir ekstra patetisk med gratis domene og webhotell... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå