Gå til innhold

Spill hakker på PC-en, hvorfor?


Anbefalte innlegg

hei! jeg sliter med og få spilt et spill på pc-en mikn... det hakker veldig... noen som vet om det går ann og gjøe noe med dette?

 

 

ADM Turion™ 64X2 Mobile Technology TL-58 1.90GHz

 

1791mb RAM

 

32-biters operativsystem.

 

Skjermkort: Navidia GeForce 7000M TurboCache...

 

windows vista-....

Endret av suprcroco
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+130498

dropp den overklokkingen du. det er ikke så fryktelig mye å hente ut av den pcen. det beste du kan gjøre ut av den er å legge inn xp. men det beste resultatet vil være å kjøpe ny maskin.

Lenke til kommentar
dropp den overklokkingen du. det er ikke så fryktelig mye å hente ut av den pcen. det beste du kan gjøre ut av den er å legge inn xp. men det beste resultatet vil være å kjøpe ny maskin.

 

 

ok... kan jeg bare innstalere xp? hva skjer med filene og det jeg har da? blir vista sletta og bytta med xp?

Lenke til kommentar

ja, vista blir borte, vista suger.

 

XP forever ^^

 

Edit: Ja, om du formaterer blir filene dine borte.

 

Edit2: Du kan eventuelt brenne ut de viktigste dokumentene dine, eller ta dem over på en ekstern harddisk.

Endret av Simsku93
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE

ikke noe vits å betale 1000 kroner for XP om du har Vista. Det blir ikke så forbanna mye bedre. Rådet mitt er å invistere i en bedre pc til spilling.

Endret av Kron
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE
Rart at Vista suger, samtidig som samtlige programmer kjører bedre med Vista enn XP på pc'n min.. :dontgetit:

 

Vista er et tyngre operativsystem enn XP så selfølgelig må da hardwaren holde følge. Jeg lurer på hvilke programmer du bruker...Etter hva jeg vet bruker alle profesjonelle overklokkere XP fordi man får høyere score.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...