IntelAmdAti Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 jeg har laget side med dreamweaver, www.bergen-airsoft.tk, men jeg får ikke alle bilder og bakgrunner til å virke, noen som har tips? og mens jeg har sjansen, vi selger norges billigste og beste softguns! Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 Så ikke helt bra ut den nei.. Bakgrunnen ser ut som et lappeteppe Ser ut til at du har brukt 2-3 forskjellige kamuflasjemønster og lagt de ved siden av hverandre.. Skaff deg ett stort bilde og legg som bakgrunn eller ikke bruk bakgrunn i det hele tatt, ensfarget bakgrunn er helt okey. Etter å ha sett den siden der får jeg ikke særlig lyst til å løpe og kjøpe hos dere, prøv å unngå skrivefeil og bruk mellomrom + stor bokstav etter punktum. Når det gjelder menyen synes jeg det ser bedre ut med usynlige table-rammer. Modig gjort å starte butikk i så ung alder, lykke til med salget :smile: Lenke til kommentar
Andreaz69 Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 Enten er serveren utrolig treig, eller så holder den på med oppdateringer nå.. tar iallefall en evighet å komme inn (ADSL) Og som forrige poster skriver.. prøv å del opp setninger med litt flere punktum.. og som Bergenspatrioter (som Dere sikkert er) skrives Bergen med stor B Menyen til venstre er vanskelig å lese, siden den tynne hvite teksten forsvinner i camoen. Lykke til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå