Gå til innhold

BK: VW Golf MK5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Kule bilder!

Du har rydda opp i den overeksponerte himmelen på en veldig grei måte i bilde #1.

Andre bildet ble helt klart en favoritt. Liker "farten" du har fått til med lukkertiden.

Hvor har du kamera? I stativ? Sugekopp eller noe sånt, kanskje?

Edit: tror kanskje jeg ville croppet det første bittelitt fra nede til venstre og opp mot midten.

Endret av Carny
Lenke til kommentar
Kule bilder!

Du har rydda opp i den overeksponerte himmelen på en veldig grei måte i bilde #1.

Andre bildet ble helt klart en favoritt. Liker "farten" du har fått til med lukkertiden.

Hvor har du kamera? I stativ? Sugekopp eller noe sånt, kanskje?

Edit: tror kanskje jeg ville croppet det første bittelitt fra nede til venstre og opp mot midten.

Takk skal du ha.

Jeg sitter i bagasjerommet til en annen bil og tar bildene, håndholdt!

Er enig i tanken din på å crope bildet!

Lenke til kommentar

Tøffe bilder, men på bilde 1 kunne jeg godt tenke meg et litt tettere utsnitt. Omgivelsene stjeler for mye oppmerksomhet samtidig som det gir et litt "point'n shoot" preg over bildet.

Nr. er tøft, men det hadde muligens vært tøffere om du lå på utsiden av bilen og fikk med felgene istedenfor dekkene?

Bilen din har forresten blitt utrolig pen! Mangler bare to lyktespylerdeksler, så er den perfekt :p

Lenke til kommentar

Jeg har kikket på disse bildene ved flere anledninger, prøvde å fordøye de litt for det er noe som gjør at disse bildene ikke fungerer så bra, men jeg klarer ikke sette fingern på det ennå.

Siste bilde liker jeg dog best, for effekten gjør at bilen blir i fokus. Også interessant himmel selvom det er igjennom panorama effekten.

Kanskje en tettere crop som nevnt på første bilde vil forbedre det og gjør det litt skjevere så du får diagonalen fra hjørne til hjørne. F.eks om du følger frontskjørtet.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Minner om retningslinjene for bildekritikken, og at link til bilder ikke er tillatt, bildene skal legges inn som vedlegg. Tråder i bildekritikken skal dessuten være tydelig merket med at de dreier seg om bildekritikk, fortrinnsvis med "BK:" eller "Bildekritikk:" i emnetittel. Dette er utbedret av moderator.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...