Gå til innhold

Allaround kontrollpanel til websider?

Anbefalte innlegg

Morn godtfolk!

Nå vet ikke jeg helt hva jeg er på jakt etter, men ett slaks kontrollpanel som jeg enkelt kan sy ett CSS/HTML-design rundt?

Se for deg jeg lager en webside med php-include til en fyr som ikke forstår hverken inn eller ut av scripting. Finnes det da noen aplikasjoner som med innlogging kan redigere på disse php-filene i ett brukervennlig grensesnitt, slik at denne karen kan logge seg inn å redigere på innhold uavhening av særlig kompetanse?

Trenger ikke nødvendigvis være noe som skriver til flatfiler, men en database kanskje? Nå kan jeg ikke store om hverken det ene eller det andre - men jeg liker å dulle på hobbybasis. Har lyst til å kunne lage enkle websider som sluttbruker kan redigere å forstå, uten bruk av heftige CMS-systemer.

Håper noen ser hva jeg er på jakt etter. :) Og jeg takker for alle innspill!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Aha! :D Der har du hva jeg er på jakt etter! Eneste haken er at det ikke er nedlastbart og opplastbart til egen server.

Hvis andre har andre forslag, så setter jeg pris på det. :)

Endret av torvald
Lenke til kommentar

Hehe, det har jeg gjort. Jeg har vert mye borti cms-er - men de alle meste jeg har sett og funnet har vert med templates, som på ingen måte er enkelt for en nybegynner å begynne og balle med.

Vet imidlertid ikke hva jeg skal søke etter for å skille vanlige cms-systemer med typisk det du nevnte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...