EinarEriksen Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Netcom lanserer nytt abonnement med fri databruk, og senker maksprisene på resten. Les mer Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Fortsatt for dyrt (spesielt for selve telefonen) og lite attraktivt for min del. Lenke til kommentar
georgios Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Hva forventer du å få, og hvor kan du få et abonnement med fri bruk av datatrafikk billigere? Lenke til kommentar
Imaginary Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 iTalk Medium gir vel kun 250 MB inkludert datatrafikk? Lenke til kommentar
Ensnared Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Utrolig bra! Dette er jo akkurat det folk har bedt om siden prisene ble kunngjort - SmartTalk med Connect tilleggstjeneste, også kan man ha både Venner og SMSmania og andre ting på abonnementet hvis man vil. Joda, relativt stiv pris på telefonen, men ikke mer enn hva man bør forvente av en telefon av dette kaliberet. Vil man ha en billig telefon bør man bare gå for en Nokia 6300 eller Sony Ericsson W660i eller noe - de som foventer å få en iPhone like billig som disse mangler grunnleggende kontakt med virkeligheten. Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Hvem trenger vel 100 SMS når en kan sitte på IRC og IM-tjenester med 3G hele tiden? Tror dette kan bli abonnentet for meg. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Blir faen meg gal av disse stygge "iNavnene". Daniel Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 (endret) Hva forventer du å få, og hvor kan du få et abonnement med fri bruk av datatrafikk billigere? Ikke alle trenger fri datatrafikk. Ikke alle trenger datatrafikk "at all" da de bare bruker wi-fi, og da er samtlige av netcom ab. dyre. Fortsatt er dette alt for dyrt for meg. Endret 7. juli 2008 av Slettet+19283741 Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 (endret) Ikke alle trenger fri datatrafikk. Ikke alle trenger datatrafikk at all da de bare bruker wi-fi, og da er samtlige av netcom ab. dyre. Fortsatt er dette alt for dyrt for meg. Som om jeg skulle sagt det selv. Omtrent samtlige steder jeg befinner meg med telefonen er det WiFi jeg kan benytte - det ser jeg allerede i dag med min Nokia med wi-fi. Gi meg et abonnement som er billigere, men med volumtakstert datatrafikk! Da skal jeg vurdere på nytt. Endret 7. juli 2008 av magnusalex Lenke til kommentar
Gjest Slettet-b5747 Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Det er så endeløst idiotisk å slippe et abonnement for ÉN telefon!! Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 De har da sluppet 4... 4x idioti da? Lenke til kommentar
iMono Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Telefonen var svært dyr, ellers var det et greit abonnement. Synes fortsatt det er bedre å si opp iTalk small og heller gå for Smart Talk med Connect Fritid. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Fremdeles er abonnementene for tungt på en eller annen måte. Fint at Netcom hørte på gneldringen, men man må jo være virkelig all-round eller hardcore for å få nytte av løsningene. Hvor ble det av dyr telefon, men ålreit abm? Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 ingen konkurranse er vel beste svar på det. Så snart en ser at Applebutikker og andre operatører kan begynne å tilby løsninger for iPhone vil en nok se prisene droppe dramatisk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Utrolig bra! Dette er jo akkurat det folk har bedt om siden prisene ble kunngjort - SmartTalk med Connect tilleggstjeneste, også kan man ha både Venner og SMSmania og andre ting på abonnementet hvis man vil. Enig der. Som jeg har skrveet før i en tråd så har netcom utkonkuurert seg selv med de tidligere abonnementene pga smalltalk og tilleggstjenester, og at de nå lanserer et abonnement med smalltalk-priser og fri databruk er veldig bra. Har selv smalltalk som jeg synes er veldig kjekt, billig og greit. Det er så endeløst idiotisk å slippe et abonnement for ÉN telefon!! Både enig og uenig. Selv om jeg ikke har lyst på iphone selv og synes det er for mye opstyr for en teknisk svak telefon, så er det en ting som er veldig klart med iphone: den kommer til å gjøre at veldig mange flere begynner å bruke mail, surfing etc på mobilen. Ingen eksisterende abonnementer er egentlig beregnet for det, og vanlige brukere (ikke de som klarer å mekke sammen pakker selv med tilleggstjenester etc) vil nok heller betale litt ekstra for at de bare kan ta i bruk telefonen uten å bry seg om datapriser etc. Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Hadde det bare gått å bruke telefonen som modem også, så... Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Nekter å bruke iPhone og iPod (De bruker Iphone og Ipod) , men iTalk og iConnect det skal dem jammen bruke! Tsss... Dere gjør narr av dere selv. Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Modemsmuligheter er helt klart en stor minus for noen med denne telefonen. Hyttefolket er ofte avhengig av slike forbindelser for å drive litt jobb og nettaktiviteter i ferietidene og da er det dumt at Apple ikke har inkludert dette. Skulle gjerne visst hvorfor. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Fordi vi ikke lenger bor i huler og har nå 3G og EDGE. Lenke til kommentar
Zitrix Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Hehe nå har prisene på connect fritid sunket fra kr 99 til 79 også Lattis Nei jeg kommer til å kjøpe ut Iphonen minn og heller gå for ett nettcom abonnment med connect fritid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg