Gå til innhold

8, 16 eller 32 gb?

Anbefalte innlegg

Jeg har tenkt å kjøpe en Ipod touch, men jeg vet ikke hvor stor plass jeg skal ha. jeg har disse tilbudene; 8 gb til 1500,- 16 gb til 2000,- og 32 gb til 2500,-.

Så mitt spørsmål til deg; hvis du hadde fått 4000 kroner til å kjøpe en av disse ipodene, og fikk beholde resten av pengene, hvilken hadde du tatt, og hvorfor?

eller; hvilken anbefaler du?

Endret av djemba
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341
hvor har du funnet en 16gb til 2000kr!?

www.bestbuy.com

hvilken anbefaler du å ta?

Det er amerikask side da, blir MVA i tillegg.

Uansett, dumt spørsmål å spørre hvilken kapasitet du skal ha. Det er det kun du som kan vite, hvor mye musikk etc du har

Lenke til kommentar

Det er amerikask side da, blir MVA i tillegg.

Uansett, dumt spørsmål å spørre hvilken kapasitet du skal ha. Det er det kun du som kan vite, hvor mye musikk etc du har

Jaja, men jeg har hørt at hvis jeg tar 8 gb, går internette seinere. også tenker jeg at en 16gb i Norge koster minst 2500, og jeg kan få 32 til samme pris.

Er ikke helt sikker på hvor stor jeg skal ha:S

Noen anbefalninger?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341
Jaja, men jeg har hørt at hvis jeg tar 8 gb, går internette seinere. også tenker jeg at en 16gb i Norge koster minst 2500, og jeg kan få 32 til samme pris.

Noen anbefalninger?

Har du penegr, kjøp den sørste, da går du iallefall ikke tom og du får igjen mer om du selger den. At det går tregere ved høyere kapasiteter er nok så bullshit som det går an

Lenke til kommentar

Noen anbefalninger?

Har du penegr, kjøp den sørste, da går du iallefall ikke tom og du får igjen mer om du selger den. At det går tregere ved høyere kapasiteter er nok så bullshit som det går an

takk;D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...