Insomniac Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 http://www.ba.no/70/17/75/1.html og glemte jeg å si det var hans fetter? sikter til den lille rullopp operasjonen vi hadde her for en stund siden Lenke til kommentar
Insomniac Skrevet 15. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2003 mener du med det? Lenke til kommentar
Shybert Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 Godt å høre! Kom vel ikke som noen stor bombe Lenke til kommentar
Insomniac Skrevet 15. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2003 nei, men litt komisk da Lenke til kommentar
LeD Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 BA har jo nærmest daglige rapporter fra Hilt-saken. Her får man høre om oppdiktete kundebehandlere, falske kvitteringer på hundretusenvis av kroner, og mye annet. På toppen av måtte Hilt tilstå at "Jeg var så uheldig at jeg kjørte i 102 km/t i 60-sonen 12. april 2002." - Jeg snakket i telefonen og la ikke merke til hvor fort jeg kjørte. - Det er jo ulovlig, utbrøt aktor Ole Bjørn Mevatne. - Jeg brukte handsfree, svarte Hilt med et smil. En ordentlig skøyer den karen. Etter at han mistet lappen, fortsatte han å kjøre, og ble observert ved seks anledninger. Dette er i følge Hilt bare løgn, siden folk på Osterøy er så misunnelige på ham. At det går an å ha så mye uflaks. LeD Lenke til kommentar
Sn0pY Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 Stefan hilt med Multimedia import er et stort svindel selskap. Han skylder meg fremdeles nesten 500 kr for feilvare. :x Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå