XtaZ Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 (endret) For de som er intreserte så kan dere nå laste ned gratis Bungie Day '08 gamer pictures og et theme fra XBL. Disse er bare tilgjengelige i dag, 7 Juli, så ikke nøl KILDE Endret 7. juli 2008 av XtaZ Lenke til kommentar
Laland Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Cold Storage, som også kom idag (gratis det også), har et veldig stort potensiale! Jeg kan fort få det som favoritt close-quarters! Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Cold storage er bra. Velig liten, og ingen av de tullete knikene og utstikkerne (se Blackout). Likte også "stilen". Lenke til kommentar
3000 Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Cold storage e et kult map, fin remake ac chill out. perfekt for team doubles! Lenke til kommentar
rekyl Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Ja, Cold Storage virker bra. Ser frem til mye moro der. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Ja, Cold Storage virker bra. Ser frem til mye moro der. Hvorfor ikke laste ned nå, og se selv? Lenke til kommentar
rekyl Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Ja, Cold Storage virker bra. Ser frem til mye moro der. Hvorfor ikke laste ned nå, og se selv? Har lastet ned. Og har sett selv Men har til nå ikke hatt tid til å spille noe særlig. Men snart ferie Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Likte cold storage selv. Har spilt endel rumble pit matchmaking på den banen med venner og det var moro. Jeg synes banen virka litt mer oversiktlig enn i halo 1 også, liksom litt mer symmetrisk. Men har ikke lært meg teleportsa ennå, disse gjør egentlig banen enda mer kaotisk. Husker når jeg stod i andre etasje og en fyr dukka opp med sverd rett foran meg mens jeg hadde sniper. Jeg bomma flere ganger og han klarte å bomme selv om han launcha mot meg pga nedoverbakke. Hadde så jævlig flaks når jeg drepte han da :!: Bungie theme var litt kul og, selv om bakgrunnen som er der når du ser på venner pålogget og meldinger osv var altfor mørk. Bytta den med en gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå