Gå til innhold

Pentium 4 (Northwood) 2,2GHz

Anbefalte innlegg

Quote:

On 2002-01-13 21:43, Kamerat skrev:

Quote:

On 2002-01-13 21:22, Ggg skrev:

Gå for gainward skjermkort! i alle fall styr langt unna creative!

Creative korta lages av MSI. MSI har bra kort derfor er Creative sine bra og.

Har selv et Creative GeForce DDR (laget av Creative) som jeg har hatt i over to år. Kortet har vært uten problemer selv om jeg har kjørt det overklokka hele tida.

Så kjøp kortet direkte frå msi!

Er det nåken som i det heile har fått tak i ein einaste brukbar drivar frå creative dei siste 2 åra?? (jada, eg veit at til skjermkort så bruke ein referansedriverar frå nvidia)

Så lenge creative ikkje gir oss skikkelige driverar til nåke som helst (og tar betalt for den j**** livewaren) så boikott dei på mest mulig!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dollar: - tipper du er temmelig kritisk, og har testa forskjellige skjermkort - syns du Geforce 3 TI500 viser skikkelig skarpt i 2D ?

Jeg bruker Matrox G400 MAX og Kyro II, og så skal jeg ha en 3dje maskin igang - siden GF3 sikkert er bra i spill, så er det en fin ting og ta med seg, hvis 2D'n er bra nok...

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-01-14 23:53, TRAM skrev:

Dollar: - tipper du er temmelig kritisk, og har testa forskjellige skjermkort - syns du Geforce 3 TI500 viser skikkelig skarpt i 2D ?

Jeg bruker Matrox G400 MAX og Kyro II, og så skal jeg ha en 3dje maskin igang - siden GF3 sikkert er bra i spill, så er det en fin ting og ta med seg, hvis 2D'n er bra nok...

Jeg er VELDIG kritisk - og jeg begynte nesten å grine når jeg satt i GF3'n, i 60Hz (jeg har LCD) er bildet blurret, hadde det ikke vært for gode OC egenskaper hadde kortet blir returnert PRONTO (70Hz er ganske ok). G450'n er jo helt suveren - Creative(MSI) GF2 pro'n min var litt mattere i fargene men ellers ganske grei. GF3'n er helt rar - må kikke litt på GF4, heldigvs bare 1mnd igjen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...