Tabris Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Heisan (min første post på forumet). Etter å ha spilt gjennom Oblivion så har jeg fått en ny interesse for middelalder rpg-spill. Bortsett fra dette spillet har jeg Baldur's Gate: Dark Alliance 2 (som jeg driver og spiller gjennom nå) og LotR: The Third Age. Jeg er ikke så glad i å spille på PC, og lurer på om noen har tips til gode rpg-spill til PS2 eller PS3? Det jeg leter etter er vel et klassisk rpg-spill hvor man velger en karakter, lvl'er, drar ut på quest, utforsker verden osv. Helst et litt "høytidelig" spill (ikke DQ VIII, f.eks). FF-serien kjenner jeg selvsagt til, men nå er det mer vestlig rpg-spill jeg leter etter. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Champions of Norrath kanskje? Det er vanskelig å få tak nå men det er ganske morsomt. Spesielt sammen med en annen. Er til ps2 med online støtte Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 7. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2008 Takk for tips. Det så litt interessant ut. Eneste jeg ikke likte var at dungeons var "random generated". Da mister verden litt av sin troverdighet og innlevelse når den ikke forblir lik, men det skal jeg vel klare å leve med. Tar gjerne mot flere tips! Lenke til kommentar
Stidilko Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 vent på gothic 4 du litt lenge til men Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 8. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2008 Nja, det jeg venter på er FF XIII - og evt. et nytt Elder Scrolls-spill - men bortsett fra det kunne jeg tenkt meg og spille noe rpg nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå