mcsvor Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 http://netcom.no/iphone Gode nyheter! Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Yeah.. fri databruk og greier.. nå er det mange barn som blir glade. Lenke til kommentar
georgios Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 og ellers smartTalkriser, ingen minimumsfakt Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Antar fri mb også kan brukes når mobilen fungerer som modem for bærbar? Lenke til kommentar
Thoma_S Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Men var det ikke slik at iPhone ikke kunne brukes som modem? Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Det stemmer, den kan ikke (akkurat nå, på noe lovlig vis) brukes til tethering. Lenke til kommentar
Phillipsdiga Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Dette går veien. Nå er vel iCall faktura rett rundt hjørnet. 1kr for selve telefonen. Øvrige priser: Etablering 0,00 Nummeroverføring 0,00 Månedspris 0,00 Samtalepris pr min * Første 120 ringeminutter hver måned 0,00 Etter 120 ringte minutter pr måned 0,80 Etter 400 ringte minutter pr måned 0,65 Oppstartspris pr samtale * Første 120 ringeminutter pr måned 0,00 Etter 120 ringte minutter pr måned 0,59 Etter 400 ringte minutter pr måned 0,49 SMS ** Første 90 SMS hver måned 0,00 Etter første 90 SMS pr måned, pris pr stk 0,42 Lenke til kommentar
georgios Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Glemte å skrive at abonnementet kan kombineres med NetCom Venner og SMSmania. Lenke til kommentar
messo Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Bra netcom tok til fornuften! Er nok fortsatt litt fort dyrt for meg. Går fint å vente noen måneder for å se utviklingen, mens jeg imellomtiden nyter den "gamle" iphonen med OneCall Faktura Om ikke OneCall kommer med noen gode tilbud for datatrafikk innen den tid, blir det nok MTU på meg om de får bukt med barnesykdommene. Bedre å betale 0 kr for fri nettbruk OG "gratis" telefoni! Lenke til kommentar
georgios Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Bra netcom tok til fornuften! Er nok fortsatt litt fort dyrt for meg. Går fint å vente noen måneder for å se utviklingen, mens jeg imellomtiden nyter den "gamle" iphonen med OneCall Faktura Om ikke OneCall kommer med noen gode tilbud for datatrafikk innen den tid, blir det nok MTU på meg om de får bukt med barnesykdommene. Bedre å betale 0 kr for fri nettbruk OG "gratis" telefoni! MTU har vel kun edge "gratis" om du roamer på tnm og 3G må du vel betale Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 MTU har vel kun edge "gratis" om du roamer på tnm og 3G må du vel betale MTU har gratis i eget nett. All datatrafikk som roames på Telenor Mobil må betales for. Lenke til kommentar
messo Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 EDGE og 3G er ikke så farlig for min del så lenge tilgang til nettet er gratis. Bruker for det meste "lette" websider (Google reader, Facebook osv) når jeg er på farten, og kanskje litt google maps. Merker knapt forskjell på WiFi og EDGE når jeg surfer i dag. Eneste jeg merker er at det koster mye penger (5kr Mb) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå