toth Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Hei.. Har et rart "problem". Når jeg svinger litt brått til høyre, er det noe som "klukker" inni seteryggen. Det føles egentlig veldig likt som om det ligger en flaske under setet og renner frem og tilbake. Men etter intensiv jakt på flaske e.l. er det ingenting å finne under setet, så jeg har kommet frem til at det faktisk sitter inni. Hvordan kan dette ha seg, hva kan det være, og kan det fikses uten å sprette opp hele setetrekket og foret? Lenke til kommentar
Habla Møberg Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Hei..Har et rart "problem". Når jeg svinger litt brått til høyre, er det noe som "klukker" inni seteryggen. Det føles egentlig veldig likt som om det ligger en flaske under setet og renner frem og tilbake. Men etter intensiv jakt på flaske e.l. er det ingenting å finne under setet, så jeg har kommet frem til at det faktisk sitter inni. Hvordan kan dette ha seg, hva kan det være, og kan det fikses uten å sprette opp hele setetrekket og foret? Du har vel airbag i setet? Skulle ikke forundre meg om det er noe i.f.m. denne som er løst. Jeg ville vært noe forsiktig med å gjøre dette selv. Et moderne sete med div justeringer, oppvarming og airbag, er ganske kompliserte greier. Hva med å la merkeverkstedet ta en liten tur med den for å sjekke? Lenke til kommentar
toth Skrevet 7. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2008 Jeg mener bestemt på jeg har Airbag der ja, hvertfall merke på siden av seteryggen. Men jeg har ikke setevarme eller elektronisk justering, så eneste ledninger som skal gå inni der må være til airbagen. Men jeg hadde ikke tenkt på det kunne være den, så takk for tipset! Dog føles det som det er ca i høyde med korsryggen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå