Joachim_F Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Tidenes særeste sanntidsstrategispill er i ferd med å få en etterfølger. Les mer Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Jeg liker at de satser såpass på PC-platformen i Øst-Europa. Nå har jeg riktignok ikke spilt noe særlig av det de produserer der borte. Men dette spillet hørtes jo litt artig ut. Kan vel kanskje være noe å vurdere. Likte spesielt biten med å forme terrenget for optimalt forsvar. Liker litt forsvarsorienterte spill. Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Høres bra ut. Syntes at "Perimeter: Emperor's Testament" var helt fin underholdning. Tar gjerne mer av det samme! Annerledes, men moro. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Perimeter spillet er rett og slett godt gjennomført, kreativt og underholdende, gjør de god jobb med denna her, skal den også kjøpes. Lenke til kommentar
Terje92 Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Vedder på at det er 1C som gir det ut Lenke til kommentar
mofopop Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 (endret) Denne nyheten gledet meg virkelig:) Det er et av de svært få rts spillene som virkelig skiller seg ut med en helt annerledes form for strategi enn det jeg har vært vant til med spill i samme sjanger. Desidert en av mine favoritter innen rts. Endret 7. juli 2008 av mofopop Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Litt OT, men noen som vet om man kan kjøpe Perimeter online noe sted? Har bare spilt "Emperor's Testament" og kunne tenke meg å prøve originalen. Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Perimiter "1" var meget bra, sært, men bra. Dette er et spill som må vurderes å kjøpes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg