Joney Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Hei, har nettop kjøpt biletter for meg og dama. Lurer på om det er noen flere forumfolk som skal på slottfjellfestivalen i år? Link Lenke til kommentar
phfjeld Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Jeg har veldig lyst, kan hende jeg drar. Lenke til kommentar
master air Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Jeg skal første dagen for å se Gogol Bordello. Vurderte å ta noen dager til, men det er ikke noe annet som er verdt å betale for syns jeg. Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Praktisk talt ingenting jeg gidder å betale penger for å se der i år. Keep of Kalessin, Moonspell og 1349 kunne sikkert vært brukbart men. DeLillos og DumDumBoys er jo morro nok når man er litt "pån". Og det hadde jo være litt kos å se de lokale banda Master Piece of Cake, the Bluejays samt Freddy and the casual rap orchestra. Uuuhm, kanskje jeg stikker en tur alikevel Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Har jobbmuligheter der, men bor et par timer unna og programmet interesserer meg ikke altfor mye til å ta turen nå. Likevel er det en ganske kul line-up. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Jeg skal! Gleder meg skikkelig nå Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Hmm... Billetter igjen? Kanskje jeg skal dra meg bort en tur. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Er billetter igjen ja, i dag er siste sjanse til å kjøpe dags- eller festival-pass til forhåndspris også... Hvis ikke må du kjøpe i døra og da blir det dyrere... Lenke til kommentar
Birdbox Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Wooosh Det var en flott torsdag i livet mitt! Fokuserte på Gogol Bordello og Kent (selvfølgelig). Når jeg så Kent havna jeg ved siden av ei sørpe full middelaldrende dame som lukta øl og billig parfyme. Det var litt kjipt. Særlig når hun begynte å danse den rare trancedansen eller hva enn det skulle forestille Ellers en fantastisk torsdag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå