Mr_NICe Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 Om du har masse stæsj som viftestyring osv plassert i 5,25" plassene på et chieftec dragon bigtower, så kan døra forran være litt plagsom. Jeg lurte på om noen har skåret ut en bit der og satt inn evt. plexi før? Jeg tror kanskje dette kan bli litt fint :=) Lenke til kommentar
Titanium Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 Ja, jeg tror vel at det ville blitt kult. håper på å få se noen bilder da... er ikke helt sikker på hva du mener men. Et vindu i fronten av et så kult kabinett hadde nok vert bra. Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 har sett at noen har skåret ut "Innerste delen" av døra.. det blei ganske tøft! Lenke til kommentar
Mr_NICe Skrevet 15. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2003 Jeg har nettop bestillt en ny dremel, den kommer mest sansynlig i morgen(søndag)! og jeg kommer til og ta bilder underveis Lenke til kommentar
nadezico Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 Om du har masse stæsj som viftestyring osv plassert i 5,25" plassene på et chieftec dragon bigtower, så kan døra forran være litt plagsom. Jeg lurte på om noen har skåret ut en bit der og satt inn evt. plexi før? Jeg tror kanskje dette kan bli litt fint :=) velkommen etter Lenke til kommentar
Flop|s Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 Jeg måtte gjøre det for å få plass til bryterne mine. Se sig for bilder av det... Lenke til kommentar
resac Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 Jeg måtte gjøre det for å få plass til bryterne mine. Se sig for bilder av det... sinnsykt bra mod det der! den bør du være stolt over! Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 Jeg måtte gjøre det for å få plass til bryterne mine. Se sig for bilder av det... sinnsykt bra mod det der! den bør du være stolt over! Nei, vakke så værst Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 har sett at noen har skåret ut "Innerste delen" av døra.. det blei ganske tøft! kansje deg var meg du så??? kult at folk husker modden min også :wink: Lenke til kommentar
Flop|s Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 Jeg måtte gjøre det for å få plass til bryterne mine. Se sig for bilder av det... sinnsykt bra mod det der! den bør du være stolt over! Nei, vakke så værst Tusen takk, ble smigra her nå :smile: Har forandra litt på modden da, flere lys og greier så jeg skal prøve å ta noen flere bilder i kveld... Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 har sett at noen har skåret ut "Innerste delen" av døra.. det blei ganske tøft! kansje deg var meg du så??? kult at folk husker modden min også :wink: Tja, var kansje det. men han første i så som jorde det var en kompis. han brakk den. men han satt aldri inn plexi Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Du måtte ikke det der for å få bryterne ut flops! En venn av meg fila bryterne ned slik at de passa! Men mye stiligere det du har gjort anyway! Lenke til kommentar
Flop|s Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Du måtte ikke det der for å få bryterne ut flops! En venn av meg fila bryterne ned slik at de passa! Men mye stiligere det du har gjort anyway! Tenkte faktisk ikke på å file dem ned. Men det er hyggelig at du synes det ble stilig Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Jeg måtte gjøre det for å få plass til bryterne mine. Se sig for bilder av det... sinnsykt bra mod det der! den bør du være stolt over! Nei, vakke så værst Helt enig. Nydelig håndarbeid Lenke til kommentar
cre8or Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 her et gammelt bilde av min modd da... med glass i den døra http://openlan.net/fotoer/?display=OpenLan...%2FDCP_0551.JPG Lenke til kommentar
Mr_NICe Skrevet 13. april 2003 Forfatter Del Skrevet 13. april 2003 Ja, nå er jeg i gang med prosjektet, hade problemer med og gjøre noe før nå, pga dremelen ble ødelagt. Nå har jeg kjøpt meg en stikk sag og skal begynne igjen. cre8or: vi har lik skjerm :> Lenke til kommentar
bjoen2 Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 Hei Ser at mange setter inn en "rett/flat" plexiglassplate i fronten. Jeg buet plexiglasset med varme, etter en mal jeg laget. Slik att plexiglassvinduet har samme form som døren. Ble en del ekstraarbeid p.g.a. av dette, men syns det var verdt det. Bilde kan sees her: http://www.home.no/bnilsen/ny_side_2.htm Kommer mer når jeg er helt ferdig med prosjektet mitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå