int20h Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Gratisversjonen av VMwares virtualiseringsmotor, tidligere kjent som GSX Server, er snart klar i versjon 2.0. Les mer Lenke til kommentar
DanteUseless Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 På tide det skjer noe på den fronten, den har vel vært i Beta 2/3 i snart et år? Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Første beta kom vel i okt/nov ifjor. Beta2 kom i ~april Lenke til kommentar
mpolden Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 VMware har kanskje større fokus på ESX server, Workstation osv. enn gratisproduktene sine. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 VMware har jeg ikke brukt hittil. Jeg håper det snart kommer en versjon som støtter hardware-akselerasjon av skjermkort, så kan jeg kjøre Linux i bunnen hele tiden, og kjøre Windows til spill der Wine ikke holder. Selvsagt kan det ikke forventes full ytelse, men om jeg får 80% så er jeg storfornøyd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå