ander Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 Er ganske ny innen web-design, har laget en side, men lurer på om jeg bare skal kaste hele greia. Eller kan dere gi meg noen tips (helst saklig) på noe som kan gjøre den bedre designmessig? Sikkert en del... klikk på "www" for å gå til siden. [17. mars 2003 21:37] Endret design Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 Tja ! Dette kan ikke bli bra ! Ingen som kan klikke "www" og få noe frem hvis ikke du lager hele linken ferdig :wink: Saklig ??? Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 - Som jeg sier til alle: Ikke bruk Times New Roman og iallfall ikke bruk 2 fonter på samme side! - Det er dumt å ha menyen i en iframe. Spesielt en iframe med annen bakgrunnsfarge og med scroller. Komprimer menyen litt (annen, mindre font) og ta den ut av iframen. - Den firkanten som du har "innholdet" i er en firkant i forhold til de andre som er avrundede firkanter. Synes dette kræsjer litt. Dessuten er det bare den som har skygge. - Synes bakgrunnsfargen i "hovediframen" ikke passer helt og at skriftstørrelsen er for stor. - Jeg synes det er veldig irriterende med mer enn én scroller på en side. Til meg, IE og 1024x768, får jeg 3. Det er ikke bra. Komprimer litt i høyden, så blir det bedre.. - JavaScript som går på statusbaren er irriterende! :smile: Lenke til kommentar
ander Skrevet 14. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2003 Tja ! Dette kan ikke bli bra ! Ingen som kan klikke "www" og få noe frem hvis ikke du lager hele linken ferdig :wink: Saklig ??? www-knappen under innlegget! jaja, http://www.uten-binding.tk Tusen takk, Mikka! Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 Tja ! Dette kan ikke bli bra ! Ingen som kan klikke "www" og få noe frem hvis ikke du lager hele linken ferdig :wink: Saklig ??? www-knappen under innlegget! jaja, http://www.uten-binding.tk Tusen takk, Mikka! Sorry, min feil ! leite etter sån vanlig link var ikke våken nok :oops: Takk skal du ha "ander" for korrigering ! Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 Nå har jeg sett www siden din og det første som jeg la merke til som forbruker var at du bør kanskje bruke(mjuke) kant frames på siden din. og det var vel litt for store kontraster i fargevalget ditt. Men for all del, du er godt i gang og dette vil bli bra etterhvert. Ønsker lykke til med prosjektet ditt ! Lenke til kommentar
ander Skrevet 15. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2003 Takker, jeg hadde ventet meg full kritikk, men dette blir vel bra. Skal rette litt på den skyggeleggingen og fontene, samt kansje fjerne den ene framen. Høyden er litt dum også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå