ZiggyStardust Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 (endret) Okay, dette er gjort for å pirre folk. TM-logoen står for trademark. Gjett tre ganger hva det betyr og grunnen til at det faktisk må være der. ;P Kan noen forøvrig bevise at akkurat Blizzard var først ute med dette? Og i så fall; hvem bryr seg og hva i all verden har det å si? Endret 8. juli 2008 av ZiggyStardust Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Okay, dette er gjort for å pirre folk. TM-logoen står for trademark. Gjett tre ganger hva det betyr og grunnen til at det faktisk må være der. ;P Kan noen forøvrig bevise at akkurat Blizzard var først ute med dette? Og i så fall; hvem bryr seg og hva i all verden har det å si? Ingen verdens ting, tror folk er bare litt blåst i huet. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Spent på hva Bioware har å vise frem, har sett frem til Dragon Age lenge nå. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Ikke lenge igjen nå folkens! Lenke til kommentar
Haventh Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 (endret) De må jo skjønne at det ikke er noe spennende når vi ikke har noen referanse å hente ifra... det er en flott måte å annonsere en etterlengtet oppfølger, men et helt nytt spill? Det blir bare teit... Det har alltid vært slik at bioware har produsert rpg av top kvalitet. Jeg gleder meg sikkelig til Dragon Age kommer. Det kommer vel litt senere på dagen. Med tanke på at Bioware er en Kanadisk utvikler. Endret 9. juli 2008 av Haventh Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 De sa en gang på ettermiddagen "Bioware" tid. Så regner med at de laster opp den nye siden sent i kveld norsk tid. Lenke til kommentar
Stidilko Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Hvordan blir gameplayet? Blir det litt som Oblivion og gothic 3?? eller like stusselig som Diablo 3?? Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Hva enn det blir håper jeg faen meg inderlig at det ikke blir som Oblivion. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Jeg antar det kommer til å minne mye om Neverwinter Nights. Lenke til kommentar
MaxXRebo Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Arrrgh! Ikke no oppdateringer ennå Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Faen heller, de tar seg virkelig god tid ja. Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Blir vel ved midnatt amerikansk tid kanskje... hehe Lenke til kommentar
aboplotok Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 (endret) Nedtelling for å si at de skal vise frem spillet om et par dager... Da var da mildt sagt skuffende. Edit: "Nedtelling" Endret 10. juli 2008 av SEeKz0r Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Var mektig skuffende over det lille der, men jaja, blir hvertfall trailer på fredagen da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg