mcgroven Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Det offisielle nettstedet til rollespillet Dragon Age lover spennende nyheter førstkommende onsdag. Les mer Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Ser mer ut som omrisset av en drage spør du meg. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Hehe, hermeetterBlizzard. Ein drage er ikkje noko dumt tips. Dragon Age. Ikkje like spanande dette som D3 var. Lenke til kommentar
Kaptein_S Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Synst dragon wars virker minst like spennende som D3. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 (endret) Vel, det kommer jo fra Bioware, så jeg er selvfølgelig veldig spent. De kan jo utvikle helt utrolig gode spill, så at det er mange som synes dette er spennende, er det jo ingen tvil om. Endret 7. juli 2008 av medlem-105082 Lenke til kommentar
Løve Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Hinter de om et nytt Katamari spill? Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Det er jo spennende dette, men jeg stusser litt på det der med "helt åpen historie". Jeg blir alltid litt redd når jeg hører om "helt åpne" historier i spill. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Bioware har blant annet sagt at dette spillet skal være i samme spirit som Baldur's Gate serien, å som jeg håper dette her kommer til å bli ett av mine livs opplevelser hva RPG angår igjen! Lenke til kommentar
Carnil Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Ser ut som en variasjon av dette: Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Jepp, tipper det er logoen med en finfin dato under Noe mer eksakt enn første kvartal 2009 i hvert fall. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Var en feature på Dragon Age i PC Gamer allerede i 2006 tror jeg. Så det har vært i produksjon leeenge. Håper det innfrir. Det har sin egen D&D-verden, ikke basert i Forgotten Realms som alle de andre spillene deres har vært. Lenke til kommentar
guardianpegasus Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 De må jo skjønne at det ikke er noe spennende når vi ikke har noen referanse å hente ifra... det er en flott måte å annonsere en etterlengtet oppfølger, men et helt nytt spill? Det blir bare teit... Lenke til kommentar
ovrebekk Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Nok et D&D-spill? Ingenting i veien med D&D, men det ble tross alt laget for å kunne spilles med penn, papir og terninger. Når skal f.eks. Bioware lage et litt mer realistisk rollespillsystem egnet for dataspill med samme dybde som D&D-systemet? Jeg venter i spenning på at noen skal få det til. Dragon Age har jeg uansett store forhåpninger til. Bioware vet hva de holder på med Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125 Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Nok et D&D-spill? .... Dragon Age har jeg uansett store forhåpninger til. Bioware vet hva de holder på med Såvidt jeg har skjønt kommer det ikke til å være basert på D&D. Fra wikipedia: Dragon Age is not based on a pre-existing franchise; the game mechanics and setting are being developed by BioWare specifically for the game. Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Ja 9. juli er jo bursdagen min så da må det jo komme en stor nyhet da ja Som for eksempel: Dragon Age, 17 years since Andum was born 8D Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Jeg er aldri innpå BioWare sine sider, men i går var jeg det, og så dette. Sammentreff. Man ser jo lett at det er logoen til spillet, da, men kanskje de har bestemt seg for å lage et MMO ut av det? Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Hahah, nei noe MMO blir det garantert ikke, det er et single player spill, flaks om det noenlunde grei multiplayer, men hovedfokuset er som sagt historien og single player opplevelsen. Lenke til kommentar
ZiggyStardust Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Nok et D&D-spill? .... Dragon Age har jeg uansett store forhåpninger til. Bioware vet hva de holder på med Såvidt jeg har skjønt kommer det ikke til å være basert på D&D. Fra wikipedia: Dragon Age is not based on a pre-existing franchise; the game mechanics and setting are being developed by BioWare specifically for the game. Bioware har også gitt signaler på at D&D ble for restriktivt i forhold til utvikling. Siden de utvikler sitt eget system fra grunnen av støter de ikke på problemer man vil ha ved å gjøre om et table-top til crpg. Hahah, nei noe MMO blir det garantert ikke, det er et single player spill, flaks om det noenlunde grei multiplayer, men hovedfokuset er som sagt historien og single player opplevelsen. Er det ikke meningen å frigi verktøy for modding slik som NWN er kjent for? Jeg mener å ha lest info om dette på forumet til Bioware. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Ja ang. modding så er det korrekt, spillet kommer med et verktøy med alt man trenger for å lage eget stuff, på samme måte som NWN. Lenke til kommentar
Zlash Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Man ser tilogmed "TM" logoen nederst til høyre. Etter min mening kunne de ha gjort det litt mindre åpenbart hvis de først skal følge Blizzards fotspor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg