Fred7555 Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Hei, kan jeg laste ned dette uten å få virus? Det er en Gameboy Advance på PC for å spille gameboy spill på PC'en. Lilleboren min vil gjerne ha det, men vet ikke hvordan å virus-scanne den eller lignende. Her er linken hvis dere vil vite linken: http://sourceforge.net/project/downloading..._mirror=surfnet og http://vba.ngemu.com/downloads.shtml Takker for alle svar Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Scannet filen for deg med Nod32 Smart security, dukket ikke opp noe virus eller lignende. Er vel den vanlige regelen som gjelder, ikke innstaler og last ned ting du ikke er sikker på du kan håndtere. Men var ivertfall virus fri hos Nod32 så du kan jo la lillebroren din få gleden vis du føler deg trygg på det. Lenke til kommentar
Fred7555 Skrevet 7. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2008 Ja, han vil gjerne ha det, så tror jeg laster det ned. Men hvis jeg laster det ned på min PC, som har samme internett som den andre PC'en i huset, får den andre PC'en viruset også? Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 De skal ivertfall ikke få det, du har brannmur og antivirus innstalert på pc-ene i huset som er fullt oppdatert? for vis du har dette så skal ivertfall pc-ene være sikret. Sikkerheten først. Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 (endret) Når du laster fra sider som "sourceforge.net" er du trygg. Skal du scanne en enkel fil kan du bruke denne. Kjører igjennom 33 antivirus scannere. Virustotal. Endret 7. juli 2008 av SNIPPSAT Lenke til kommentar
Fred7555 Skrevet 7. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2008 På den andre PC'en som jeg skal ha, skal jeg ha Wista Ultimate. Vet ikke hvordan anti-virus ol. jeg skal ha der, men sikkert noe bra. På denne maskinen som er XP, har jeg Norton og den brannmuren som er i XP. Så, da er jeg sikker da, hvis jeg eventuelt for virus på den andre PC'en, så "smittes" det ikke over til den andre? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 skal ikke det, jeg vil annbefale deg og skaffe en skikkelig brannmur, den som er integrert i xp er grei. Vis du vil ha litt høyere sikkerhet kan du ta en titt på zone alarm. eller eset nod32 smart security Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå