JosteinW Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Hei! Jeg vurderer å kjøpe HTC Touch Diamond, men lurer litt på hvordan musikkspilleren funker. Det beste for meg hadde vært hvis det er mulig å installere en egen versjon av iTunes, men jeg har ikke funnet noe om det på nett. Jeg lurer derfor på om noen vet om en slik versjon av iTunes, eller evnt andre programmer som kan synkroniseres med iTunes på PC, slik at alle spillelister o.l. bare kan kopieres over til telefonen? På forhånd takk for alle svar! Jostein Lenke til kommentar
JosteinW Skrevet 9. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2008 Er det virkelig ingen som vet noe om dette? Må vel være andre enn meg som bruker iTunes på PC og har WM...? Jostein Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 (endret) Jeg bruker iTunes og WM, men hvis jeg drar dem rett fra iTunes til telefonen som mpeg4 så kommer de ikke til musikkspilleren, det eneste stedet jeg finner dem er i filutforskeren. Men de vises der hvis de er i mp3 eller WMA. Edit: Correct me if I'm wrong... Endret 11. juli 2008 av Haawy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå