snkupo Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Prins Caspian tar oss med på et mindre hyggelig opphold i sitt fantasirike. Les mer Lenke til kommentar
Terje92 Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Skjønner ikke hvordan de klarer å tjene penger på slike spill. Lenke til kommentar
TommyGavin Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Skjønner ikke hvordan de klarer å tjene penger på slike spill. Barn. Så filmen igår og hele salen var full av unger. Hver lille drittunge måtte gå på do hele tiden >_< Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Ligger som regel unna lisensspill, det har gamer.no lært meg. Harry Potter og De Vises Stein til PS1 var morro, men....filmspill er jo bare regelrett utnyttelse av småunger. Hiv noe ræl sammen, legg figurer, vesner og verdenen til en film, spill gjennom én gang og hiv det ut i hyllene til filmen kommer på kino. Lenke til kommentar
Alhe Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Filmspill som dette er bare brukbare til å vedde på karakterer. Eller vent, ikke det en gang, nå tapte jeg ti kroner Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Hahah, er det noen som i det hele tatt forventer et kvalitetsprodukt hva film -> spill produkter gjelder i det siste? Gleder meg til neste Harry Potter spill kommer ut, skal le godt. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Så filmen og fikk lyst på spillet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg