Gå til innhold

Erfaringer med CDON

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg vil gjerne høre om andres erfaringer med CDON.

Første gang jeg bestilte derfra var for ca. 2 mnd. siden. Jeg bestilte da 11 skiver, og regnet med at de skulle være levert innen leveringstiden de oppgir, som er 3-6 dager. Det tok 5 uker.

For to uker siden så tenkte jeg at jeg skulle prøve en gang til hos CDON, for å sjekke om det bare var et engangstilfelle og bestilte 9 skiver. Jeg har enda ikke fått en eneste skive..

Så jeg lurer; hva har dere av erfaringer med CDON?

Mvh,

Davidlyd

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er du sikker på at alle skivene du bestilte hadde 3-6 dager leveringstid? hvis kun en skive har lengre leveringstid så kan du regne med at hele bestillingen blir forsinket.

Jeg har bare gode erfaringer med CDON.com og DVDON.com, de virker serviceinnstilte og profesjonelle. Sist jeg bestilte fikk jeg varene etter 5 dager, noe som jeg mener er godkjent. :yes:

Lenke til kommentar

Har handla fra CDON 3 ganger. Alle gangene har CDene kommet 2-3 dager før angitt tid. Første gang fikk jeg riktignok feil faktura, sendte selvsagt en mail og ikke lenge etter fikk jeg en beklagelse og bekrefta at jeg bare trengte å betale inn det korrekte beløpet :) De to andre gangene har jeg betalt med visa og korrekt beløp er blitt trukket fra kontoen min.

Er godt fornøyd både med priser, service og utvalg. Kommer garantert til å kjøpe mer av musikken min derfra.

Lenke til kommentar

jeg har bestilt cd'er og dvd'er fra cdon.com og er fornøyd med servicen. har ingenting å klage på , varene kommer når de skal. det eneste må være at 2 ganger har jeg ikke fått beskjed om at varen har blitt sendt , men varen kom så det er jo det viktigste :)

Lenke til kommentar

hmmm, ett råd til dere som skal bestille dvd'er... Gå på www.dvdsoon.com . Der har de alt, til en rimelig pris og de er kjapp og levere. Er ikke rare frakten(husker ikke helt, men det var ikke mye...) Har aldri hatt problemer med de, og flere andre har heller ikke hatt problem... 130krone for en splitterny film er ikke så ille vel? :woot:

Lenke til kommentar

ikke mye vondt å si.

det er bare å passe på at du ikke bestiller en ting som har lengre venting (som nevnt over). hvertfall sjekk det så du er klar over at det tar lang tid. ellers er det vel ikke så dumt å ringe dem ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...