Bamsemumsen Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Heisann. Jeg skrev et skikkelig langt og utfyllende innlegg, men klarte å skifte side. Alt forsvart. Derfor, long story short: Har skrudd opp kontrollen pga. den var skitten og fungerte ikke helt optimalt. Har lyst å fargelegge de ulike plast-delene på den. Tenker da på skjelettet og ikke de analoge spakene eller A, B, Y og X-knappene. Det jeg lurer på er hvordan jeg bør gjøre dette. Har ingen erfaring med verken spraypaint, maling eller noe i den dur. Vet at jeg bør smøre kontrollen med annet enn kun maling for at det skal holde seg lengre. Så.. dere som driver med maling av modellfly og lignende, eller har customizet PC-er og lignende, vet dere hva jeg bør bruke av maling og slikt? Vil ikke bruke 600 kroner på maling da jeg heller kan kjøpe en ny kontroll og ha tre stykker, men hvis jeg kan kjøpe utstyr til en 2-300 kroner og få laget meg to selv-designa kontrollere som sikkert tar seg godt ut på stuebordet, da vil jeg det. Hva må jeg kjøpe inn? Hvor er det billigst? Hva trenger jeg av maling, må jeg "lakkere" skallet før jeg maler? Det går jeg utfra, men vet ikke hva jeg trenger. På forhånd takk. Bilder av prosjektet vil komme! Lenke til kommentar
TheThird Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 (endret) Jeg malte front dekslet på min xbox360 (virker som om det er samme plasten) Jeg spraymalte den først helt svart, så spraymalte jeg en oransje logo ved hjelp av en sjablong og så la jeg på ett lage med klar lakk. Venta selvfølgelig på at hvert lag tørket Jeg syntes resultatet ble kjempe bra Edit: Vet ikke helt om det funker på en kontroll med tanke på slitasje og klamme hender i lengden Endret 7. juli 2008 av TheThird Lenke til kommentar
Bamsemumsen Skrevet 7. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2008 Ja, det er liksom dealen. Og når jeg spiller COD4 skikkelig på en intens kveld skal jeg innrømme at hendene blir klamme.. jaja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå