Gå til innhold

Capcoms nye Biohazard

Xpm

Anbefalte innlegg

Noen som gleder seg til Resident Evil 5, eller?

Sitter her som en liten unge før julaften. Åh, hvorfor, hvorfor er ikke dette sommeren 2009 :p

Her blir det alt det gode fra RE4, plassert i et gigantisk ute-område med lys/mørke effekter der de gjør skygger til noe spilleren skal FRYKTE (pupillene er ikke vant med mørke - du går noen sekunder i blinde.) God this will be awesome. Slikt funker ikke i andre spill, men i denne sjangeren og type spill vil slik desorientering bli helt utrolig for hvordan man reagerer og steder man absolutt ikke har lyst til å gå.

Sikkert gammelt nytt, men det er så få spill jeg virkelig har gledet meg til i det siste, som jeg samtidig kan være bombesikker på at vil levere en utrolig opplevelse.

Sånn, legger fra seg kontrollen for en liten pause til å roe ned nervene, ikke legge den fra seg på grunn av cheap deaths og frustrasjon. Selv om de sikkert finnes har det egentlig aldri vært et irritasjonsmoment i serien. Heller den creepy følelsen, og det at man forstår man gjorde feil. Dette blir gøy. Og så klart "action-button" funksjonen trukket til et nytt nivå.

FANBOI MUCH KKTHX

Endret av Xpm
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tenker mye godt om dette spillet ja. koste meg utrolig masse med re4, idet spillet var det skikkelig replay value. ble litt skuffet når jeg hørte hvor lenge det er til det kommer, men de setter iallfall en realistisk utgivelsesdato. er da nok av andre spill å spille nå så glemmer fort at jeg venter..

Lenke til kommentar

Skal kjøpe RE4 til Wii i dag faktisk. Blir moro, etter å ikke engang ha vært nær det på 2 år eller noe. Vettafan, men moro blir det!

Og så klart GC-remaken av Resident Evil. Gull. Blir klistra til skjermen etter jobb en god stund forover, ja.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...