Gå til innhold

Drastisk økning i antall asylsøkere

Anbefalte innlegg

Hvorfor er det slik at man som nordmann ikke kan være stolt av historien/kulturen sin uten at noen skal rope "NAZI!"? Jeg begynner å bli mektig lei av denne politisk korrekte dobbeltmoralen, det er ingenting som sier at man ikke kan respektere mennesker som er annerledes bare fordi man er stolt av sin egen kultur.

Du bør kanskje lese litt mer om partiet.

Eller er deportering av samer noe du støtter opp under?

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Eller er deportering av samer noe du støtter opp under?

Selvfølgelig ikke, hvem skal jeg da få mine joikakaker av? :p

Fra spøk til revolver, nei jeg støtter ikke deportering av samer, dette har aldri vært noe stort problem for meg fordi jeg anser samer som landets første beboere i likhet med nordmenn. Jeg har problemer med all særbehandlingen samer får dog, men dette er ikke noen grunn til å deportere dem.

Edit: Sliter med å finne en artikkel som maner til deportering av samen forresten, har du en link?

Endret av Dark Archon
Lenke til kommentar
Nazi-organisasjon?
Nei da, kun en patriotisk organsisajon. Men det er jo klart at i dag blir jo omtrent alle som er i mot multikulturen kalt for nazister...

Undertegnede har også gjentatte ganger på forumet (i likhet med trådstarter) nevt at vi bør ta mer vare på det Norske og ikke blir for multikulturelle, ser her at trådstarter får samme behandlig som undertegnede ofte får i slike debatter. Meddebattanter kommer med person trakkasering istedet for å diskutere saken. Dette undergraver ytringsfriheten.

Er som Dark Archon også sier, det må være lov og snakke og mene dette uten at man skal være Nazist eller Adolf Hitler wannabe. Undertegnede ser også med frykt på det samfunnet vi har fått i deler av Norge og synes det er skremmende hvordan uviklingen går på visse områder når det gjelder innvadring og innvadrere.

Takk!

Lenke til kommentar
Undertegnede har også gjentatte ganger på forumet (i likhet med trådstarter) nevt at vi bør ta mer vare på det Norske og ikke blir for multikulturelle, ser her at trådstarter får samme behandlig som undertegnede ofte får i slike debatter. Meddebattanter kommer med person trakkasering istedet for å diskutere saken. Dette undergraver ytringsfriheten.

Er som Dark Archon også sier, det må være lov og snakke og mene dette uten at man skal være Nazist eller Adolf Hitler wannabe. Undertegnede ser også med frykt på det samfunnet vi har fått i deler av Norge og synes det er skremmende hvordan uviklingen går på visse områder når det gjelder innvadring og innvadrere.

Takk!

Enig i det, men kristendommen er ikke blant det vi bør ta vare på! Du har helt rett i at rasismestempelet sitter altfor løst i dagens Norge. En slik politikk er med på å støtte rasisme snarere enn å motarbeide den.

I dag er black pride stuerent, det samme er gay pride. Men er man stolt av sin hvite rase, da er man nazi! Urettferdig...

Endret av isbit
Lenke til kommentar
Enig i det, men kristendommen er ikke blant det vi bør ta vare på! Du har helt rett i at rasismestempelet sitter altfor løst i dagens Norge. En slik politikk er med på å støtte rasisme snarere enn å motarbeide den.

Norge har alltid vært et Kristent land og er det (i alle fall litt) enda, dette må vi aldri glemme. Og selvom det er mye med kristendommen som kanskje ikke er noe å være stolt av er det viktig at vi opprettholder Norge som et Kristent land. Er ille nok at muslimer skal ha moskeer i Norge.

I dag er black pride stuerent, det samme er gay pride. Men er man stolt av sin hvite rase, da er man nazi! Urettferdig...

Ja dette er urettferdig, og derfor må man ikke skrike Nazist med en gang men hører noe kritikk verdig om innvandrere eller minoriteter, jeg opprettholder det jeg har sagt om at jeg vil at Norge forsatt skal ha Kristen konservative meniger og om noen kaller meg Nazist og Nasjonalist på grunn av dette, så får de heller bare gjøre det.

EDIT: Skrivelagg

Endret av roberteh
Lenke til kommentar
Og selvom det er mye med kristendommen som kanskje ikke er noe å være stolt av er det viktig at vi opprettholder Norge som et Kristent land.

Hvorfor?

Fordi det er viktig og oprettholde Norges nasonalitet og utviklig. Vi mister noen av nasjonal arven, hvis vi bare skal kutte ut dette. Norge har alltid vært et Kristent land og det burde vi begynne å være stolte over i stedet for å hele tiden prøve å skyve dette vekk. Islam er hovedfienden, ikke bare for Norge med for hele vesten, defor er det viktig at vi opprettholder Kristendommen der vi kan!

Så hva skulle Norge vært hvis vi ikke var et Kristent land?

EDIT: Når jeg tenker meg om har dette kanskje ikke så mye med trådstarters tema å gjøre?

Endret av roberteh
Lenke til kommentar
Norge har alltid vært et Kristent land og er det (i alle fall litt) enda, dette må vi aldri glemme. Og selvom det er mye med kristendommen som kanskje ikke er noe å være stolt av er det viktig at vi opprettholder Norge som et Kristent land. Er ille nok at muslimer skal ha moskeer i Norge.

Så vi skal bare gå tilbake til historien og det gamle, kanskje vi skal begynne å brenne hekser for det var det de gjorde tidligere. Ser du ikke at landet har forandret seg på 1000år, fått utdannelse, lært seg nye ting. Tidligere var religion plikt, mens nå er det en frivillig greie. Sant å sies så er jeg for statskirke men ikke pga at det kun er historie og alt gammelt er bra.

Og du er imot religionsutøvelse, så lenge det ikke omfatter det evangelisk luthersk kirkesamfunn siden du vil forby moskeer?

Lenke til kommentar
Så vi skal bare gå tilbake til historien og det gamle, kanskje vi skal begynne å brenne hekser for det var det de gjorde tidligere. Ser du ikke at landet har forandret seg på 1000år, fått utdannelse, lært seg nye ting. Tidligere var religion plikt, mens nå er det en frivillig greie. Sant å sies så er jeg for statskirke men ikke pga at det kun er historie og alt gammelt er bra.

Jeg sa jo at det er mye med kristendommen som kanskje ikke er noe å være stolt av, men kristendommen har også utviklet seg i likhet med samfunet. Og nei vi skal ikke begynne å brenne hekser igjen, selvom sure kjærringer kanskje skulle fått seg noen minutter på grillen :) Hehe... Og jeg har helle alldri sagt at det burde være relgions plikt i Norge, tro på hva du vil, men muslimene burde ikke få praktisere sin tro i så stor grad de får i Norge.

Og du er imot religionsutøvelse, så lenge det ikke omfatter det evangelisk luthersk kirkesamfunn siden du vil forby moskeer?

Ja! I Norge er det kristendommen som gjelder og det får våre nye landsmenn finne seg i. Vi drar ikke ned til de og forlanger kirker.

Lenke til kommentar
Nei, nå detter jeg av lasset her. Hvor står det skrevet at vi ha en statsreligion?

Er det ikke bra og ha noen grunnverdier i dette landet da? Alt sklir jo bare ut ellers? Synes det er riktig at vi har en statsrelgion... Og jeg vil opprettholde kristendommen! Noen enige?

Lenke til kommentar

jeg opprettholder det jeg har sagt om at jeg vil at Norge forsatt skal ha Kristen konservative meniger og om noen kaller meg Nazist og Nasjonalist på grunn av dette, så får de heller bare gjøre det.

EDIT: Skrivelagg

Nei, Norge har ikke alltid vært et kristent land. Og selv om vi hadde det, er ikke tradisjon i seg selv grunn til å ta vare på noe. Selv om vi alltid hadde holdt på med heksebrenning her i landet, hadde det ikke vært en god ting å ta vare på for å bekjempe multikulturalisme.

Islam er på papiret (og for øyeblikket også i praksis) en verre religion enn Kristendommen, men jeg synes de må få lov til å bygge sine moskeer når kristne får bygge kirker. Men statsstøtte bør ingen av dem få. Staten bør være sekulær! Religion skal være en privatsak, og ikke noe en stat skal bekjenne seg til. Det er lite klokt å bekjenne seg til en tro som innehar en forhistorisk verdensoppfatning dersom man ønsker å henge med i den teknologiske utviklingen.

Lenke til kommentar
Nei, Norge har ikke alltid vært et kristent land. Og selv om vi hadde det, er ikke tradisjon i seg selv grunn til å ta vare på noe.

Kommer litt ann på hvor langt tilbake man går da. Vi har vært et Kristent land i mange hundre år i alle fall...

Islam er på papiret (og for øyeblikket også i praksis) en verre religion enn Kristendommen, men jeg synes de må få lov til å bygge sine moskeer når kristne får bygge kirker. Men statsstøtte bør ingen av dem få.

Er enig med deg der!

Lenke til kommentar
Det er de vel heller ingen som har nevt, men vi har altså kommet et stykke lenger en det feks. Islam har gjort. Vi påfører oss heller ikke bombebelter og sprenger oss selv i lufta...

Det er da vittelig ingen grunn til å ikke gjøre enda flere forbedringer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...