G.L. Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 (endret) Konsekvensene av myndighetenes politikk virker til å være en gradvis utskiftning av befolkningen. Og stikk i strid med folkemeningen har man nå bestemt seg for å ta inn 15 000 asylsøkere bare i år. For at vi som folk og land skal ha en levedyktig fremtid, er det derfor snart på tide at vi setter foten ned for denne anti-nasjonale politikken. Nordisk Forsvar vil avvikle alle asylmottak, og stoppe all tilstrømning av asylanter. Artikkel som tar opp asyl-problematikken Endret 22. mai 2009 av GisleLarsen Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Man tar ikke inn asylsøkere, og det er kun ett fåtall som faktisk får asyl av de 15 000. Men så kan man diskutere om man skal gjøre det vanskeligere å få asyl og/eller opphold på humanitært grunnlag, men det virker ikke som om du kjenner til alle fakta rundt saken så blir vanskelig å diskutere når førsteposten består av uriktige opplysninger. Lite imponerende av en liksom kvasipartileder. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 (endret) Du kommer med usanne/uklare påstander, fremlegger oppfatning som de facto tilstand, omtaler noe som et objektivt problem utfra subjektive årsaker, og linker til en artikkel på siden til et parti som kaller seg 'Nordisk Forsvar'. Og du forventer at vi skal ta det som god fisk? Endret 7. juli 2008 av Simon Aldra Lenke til kommentar
G.L. Skrevet 7. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2008 (endret) Man tar ikke inn asylsøkere, og det er kun ett fåtall som faktisk får asyl av de 15 000. Men så kan man diskutere om man skal gjøre det vanskeligere å få asyl og/eller opphold på humanitært grunnlag, men det virker ikke som om du kjenner til alle fakta rundt saken så blir vanskelig å diskutere når førsteposten består av uriktige opplysninger. Lite imponerende av en liksom kvasipartileder. Når man henter inn så mange asylsøkere som man plasserer i asylmottak i påvente av at de skal få sin sak behandlet, så er det å hente inn asylsøkere. Hvorfor ta inn de 15 000 i første omgang bare for å sende en del av dem ut igjen? I tillegg er det mange av dem som sitter i flere år på mottakene, og mange blir også værende i landet uansett, siden de har en tendens til å stikke av (merk at 19 000 forsvant fra mottakene på 6 år). Og hva slags fakta er det jeg ikke forstår? Er det en uriktig påstand at den massive importen av fremmedekulturellle som har funnet sted de siste tiårene, og som fortsetter å øke, vil føre til at vi norske etniske nordboere vil opphøre å eksistere om noen generasjoner? Du kommer med usanne/uklare påstander, fremlegger oppfatning som de facto tilstand, omtaler noe som et objektivt problem utfra subjektive årsaker, og linker til en artikkel på siden til et parti som kaller seg 'Nordisk Forsvar'. Og du forventer at vi skal ta det som god fisk? Tja, hvis du kan motbevise noen av de opplysningene jeg kommer med i artikkelen, så må du gjerne gjøre det. Endret 7. juli 2008 av GisleLarsen Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 [...] og linker til en artikkel på siden til et parti som kaller seg 'Nordisk Forsvar'. Selv reagerte jeg mer på at han er partileder. Og hva slags fakta er det jeg ikke forstår? Er det en uriktig påstand at den massive importen av fremmedekulturellle som har funnet sted de siste tiårene, og som fortsetter å øke, vil føre til at vi norske etniske nordboere vil opphøre å eksistere om noen generasjoner? Er du redd for at de skal drepe oss eller for at vi skal få unger med dem? For selv har jeg bare problemer med ett av de to scenarioene. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 (endret) Nordisk forsvar arbeider for å rekonstruere og revitalisere vår tradisjonelle religion og kultur, siden dette på lang sikt er den beste måten vi kan sikre at vi som tihører den nordiske folkeætt har en levedyktig fremtid. Er ikke dette bra da? Hørtest fornuftig ut, spør du meg... EDIT: Er det den samme Gisle Larsen som har startet denne tråden som også eier dette domenet? Eller er det to Gisle Larsen her? Endret 7. juli 2008 av roberteh Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Er ikke dette bra da? Hørtest fornuftig ut, spør du meg... NSDAs partiprogram. Mye fornuftig der òg. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Hehe, sitter på jobben nå og der ble denne siden bokkert Vel, gidder ikke å gå rundt filteret for og lese dette. Venter til jeg kommer hjem Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Når man henter inn så mange asylsøkere som man plasserer i asylmottak i påvente av at de skal få sin sak behandlet, så er det å hente inn asylsøkere. Hvorfor ta inn de 15 000 i første omgang bare for å sende en del av dem ut igjen? Fordi alle skal ha en behandling. I tillegg er det mange av dem som sitter i flere år på mottakene, og mange blir også værende i landet uansett, siden de har en tendens til å stikke av (merk at 19 000 forsvant fra mottakene på 6 år). Da får man heller arbeide med problemene som eksisterer. Selv har jeg tro på å gi flere asylsøkere arbeidstillatelse den tiden de er i Norge, de jeg har snakket med som arbeider med asylsøkere mener faktisk det hadde vært en god løsning. Og hva slags fakta er det jeg ikke forstår? Er det en uriktig påstand at den massive importen av fremmedekulturellle som har funnet sted de siste tiårene, og som fortsetter å øke, vil føre til at vi norske etniske nordboere vil opphøre å eksistere om noen generasjoner? Ja, det vil jeg si. Jeg tror du er en tilhenger av tanken om at det eksisterer en leitkultur, en hovedkultur, en kultur som er almenn og likebetydende for alle tilhørere av etniske nordmenn. Det er i praksis en ganske usann forutsetning. Uansett er jeg ikke på noen måte redd for å ende opp som en minoritet som etnisk nordmann. Tja, hvis du kan motbevise noen av de opplysningene jeg kommer med i artikkelen, så må du gjerne gjøre det. Ikke på sparket, det kan jeg ikke ta meg tid til, jeg har arbeid å gjøre. Men retorikken er primært det jeg angriper. Det er ikke nødvendigvis kjennsgjerningene jeg trenger å være uenig i, det er primært retorikken, hvordan en forklarer ting, hvilke konsekvenser som forfektes som resultat og til syvende og sist er jeg ikke så begeistret for partiets grunnide. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 (endret) Når man henter inn så mange asylsøkere som man plasserer i asylmottak i påvente av at de skal få sin sak behandlet, så er det å hente inn asylsøkere. Hvorfor ta inn de 15 000 i første omgang bare for å sende en del av dem ut igjen? I tillegg er det mange av dem som sitter i flere år på mottakene, og mange blir også værende i landet uansett, siden de har en tendens til å stikke av (merk at 19 000 forsvant fra mottakene på 6 år). Og hva slags fakta er det jeg ikke forstår? Er det en uriktig påstand at den massive importen av fremmedekulturellle som har funnet sted de siste tiårene, og som fortsetter å øke, vil føre til at vi norske etniske nordboere vil opphøre å eksistere om noen generasjoner? Alle har rett til å få behandlet asylsøknaden sin, hvordan skal vi ellers finne ut om om har behov for beskyttelse. Og det er bedre at de er på asylmottak enn at de får vandre helt løs. Hvis du lurer på hvordan vi har fått så mange inn til landet så er svaret ikke asylanter, men heller import av arbeidskraft, svensker, polakker osv. Samt familiegjenforening. Igjen så hadde jeg håpet at du hadde valgt å sette deg inn i fakta. Endret 7. juli 2008 av Blåbær Lenke til kommentar
G.L. Skrevet 7. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2008 Nordisk forsvar arbeider for å rekonstruere og revitalisere vår tradisjonelle religion og kultur, siden dette på lang sikt er den beste måten vi kan sikre at vi som tihører den nordiske folkeætt har en levedyktig fremtid. Er ikke dette bra da? Hørtest fornuftig ut, spør du meg... EDIT: Er det den samme Gisle Larsen som har startet denne tråden som også eier dette domenet? Eller er det to Gisle Larsen her? Det er jeg som er leder for Nordisk Forsvar, riktig det ja. Lenke til kommentar
G.L. Skrevet 7. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2008 (endret) Alle har rett til å få behandlet asylsøknaden sin, hvordan skal vi ellers finne ut om om har behov for beskyttelse. Og det er bedre at de er på asylmottak enn at de får vandre helt løs. Hvis du lurer på hvordan vi har fått så mange inn til landet så er svaret ikke asylanter, men heller import av arbeidskraft, svensker, polakker osv. Samt familiegjenforening. Igjen så hadde jeg håpet at du hadde valgt å sette deg inn i fakta. Vel, jeg er som sagt i mot et hvert asylmottak i Norge, og da også i mot at folk skal være her mens de får asylsøknaden behandlet. Og ja da, jeg vet at flertallet ikke har kommet som asylanter, men det var nå likevel asylpolitikken jeg ville fokusere på. Og så er det mange asylsøkere som kommer på familigjenforenings-grunnlag (i hvert fall om vi skal tro Bjarne Håkon Hanssen). Så jeg har nok satt meg inn i fakta. Endret 7. juli 2008 av GisleLarsen Lenke til kommentar
G.L. Skrevet 7. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2008 (endret) Nazi-organisasjon?Nei da, kun en patriotisk organsisajon. Men det er jo klart at i dag blir jo omtrent alle som er i mot multikulturen kalt for nazister... Endret 7. juli 2008 av GisleLarsen Lenke til kommentar
isbit Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Så dere mener ikke at rasen vår er overlegen andre raser? Det er kulturen dere motsetter dere? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Vel, jeg er som sagt i mot et hvert asylmottak i Norge, og da også i mot at folk skal være her mens de får asylsøknaden behandlet. Og ja da, jeg vet at flertallet ikke har kommet som asylanter, men det var nå likevel asylpolitikken jeg ville fokusere på. Og så er det mange asylsøkere som kommer på familigjenforenings-grunnlag (i hvert fall om vi skal tro Bjarne Håkon Hanssen). Så jeg har nok satt meg inn i fakta. Hvor skal asylantene være da, i det landet de står i fare for å bli forfulgt og drept av myndighetene? Har du link til at Bjarne Håkon Hanssen har sagt det du viser til, familiegjenforening og asyl er 2 helt forskjellige ting. Bl. a at man må oppholde seg i utlandet for å søke osv. Jeg tror ihvertfall ikke på at situasjonen er slik som du beskriver. Men et lite spørsmål om partiet deres, er dere ett kristent parti eller norrønt? Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 (endret) Nazi-organisasjon?Nei da, kun en patriotisk organsisajon. Men det er jo klart at i dag blir jo omtrent alle som er i mot multikulturen kalt for nazister... Jeg foretrekker å kalle det kynisme, egoisme og fremmedfrykt, ikke nasjonalsosialisme. Du har helt rett i at folk jevnt over har alt for liten forståelse av nasjonalsosialismens ideologi og tanker. Det er i og for seg det samme som amerikanere som tror alle sosialister er marxist-leninister, det vil si, kommunister, de færreste amerikanere kjenner begrepet marxist-leninist, for å si det slik. Patriotisme er en fin ting. Jeg er patriot, jeg er stolt av å være norsk, jeg er glad i landet mitt, og vil det alt vel. Jeg er faktisk så glad i landet mitt at jeg gjerne vil dele det med andre. Jeg er også av den oppfatning at vi skal og må behandle asylsøkere så humant som overhodet mulig, og at vi må gi beskyttelse til de som trenger den. At vi får mindre fokus på hardingfele og lusekofter i norsk kulturliv generelt er ikke noe jeg bekymrer meg over. Den nasjonalromantiske tenkningen rundt bondekulturen som skulle være så veldig norsk har mer med svensk kultur enn norsk å gjøre. Patriotisme er en fin ting. Men fundamentalistisk nasjonalisme og ilusjonisme er ikke en fin ting. Dette blir selvfølgelig bare mine egne, subjektive meninger. Endret 7. juli 2008 av Simon Aldra Lenke til kommentar
freke Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 For at vi som folk og land skal ha en levedyktig fremtid, er det derfor snart på tide at vi setter foten ned for denne anti-nasjonale politikken. Nordisk Forsvar vil avvikle alle asylmottak, og stoppe all tilstrømning av asylanter. Tre kjappe: Hvordan vil NF avvikle alle asylmottak? Er det et politisk parti, eller en patriotisk organisasjon? Hvordan utgjør asylsøkere en trussel for oss som folk og land? Lenke til kommentar
Ballemannen Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 I don't love niggers, pakis, coons or wogs I don't love darkies, zamboes or negnogs I don't love the slight eyed japs and chinks I don't love the homeless, the gypsies and tinks I don't love big fat cunts, spastics or alkies I don't love whores, jews or junkies I don't love homoes or any particular creed I love people, and that's all the love you should need Aidan John Moffat: "All the love you need" - fra "I Can Hear Your Heart" - utg. 2008 av Chemikal Underground CHEM101CD Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Er ikke dette bra da? Hørtest fornuftig ut, spør du meg... NSDAs partiprogram. Mye fornuftig der òg. Hvorfor er det slik at man som nordmann ikke kan være stolt av historien/kulturen sin uten at noen skal rope "NAZI!"? Jeg begynner å bli mektig lei av denne politisk korrekte dobbeltmoralen, det er ingenting som sier at man ikke kan respektere mennesker som er annerledes bare fordi man er stolt av sin egen kultur. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå