GyldeN Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Bestilte nettopp Wii og Galaxy fra vgs.ca.. det jeg lurer på er om denne klarer å lese spill kjøpt i norge ? Evt andre ting jeg burde vite ? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 En Wii fra USA klarer ikke norske spill uten chip. Lenke til kommentar
GyldeN Skrevet 6. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2008 En Wii fra USA klarer ikke norske spill uten chip. da blir det å bestille fra utlandet da mye styr å chippe den ? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Spillene er jo mye billigere fra vgp også da, så det gjør vel ikke så mye. Jeg vet ikke mye om chip til Wii. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Du må vel også skaffe deg ein stepdown converter før du kan bruke den på det norske strømnettet Lenke til kommentar
unwill Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Bestilte nettopp Wii og Galaxy fra vgs.ca.. det jeg lurer på er om denne klarer å lese spill kjøpt i norge ? Evt andre ting jeg burde vite ? Kjøpte du en Wii fra Vancouver German School ? Bare lurte på om du må betale toll og mva og slik fra vgp.ca ? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 vgp.ca setter ned verdien på pakkene pluss at de setter den som gave. Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 hei! hvor mye kom det på? tenkte på det selv.. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Ca. 2200kr for Wii med Super Smash Bros og Sonic. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Er det noen norske forhandlere som har stepdown konvertere på lager? Siden det er intresse for import av Wii hadde det jo vert greit å vite Eg veit ihvertfall at play-asia.com har inne på lager, men det blir da import Lenke til kommentar
morningstar665 Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 (endret) Amerikanske spill er jo så mye billigere uansett så jeg skjønner ikke hvorfor du vil ha mulighet for å spille norske spill. Skaff en Freeloader. Det holder til massevis. Med mindre du skal kjøre piratkopier. Edit: og ja husk spenningskonverter. Det får du på play-asia og andre lignende sider. Endret 7. juli 2008 av morningstar665 Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 freeloader my friend, pal spill funker perfekt på min ntsc-j^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå