indola1234 Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Som emnetittel sier, hvor er det best å kjøpe bilpærer? Skal helst ha halogen pærer som lyser blått som xenon. Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 (endret) en plass der de selges? hvis du kun er ute etter "fargen" på lyset og ikke kvaliteten på pæra eller pris så er det vel helt likegyldig om du kjøper av merkeforhandler, biltema, torshov, mekonomen eller lignende butikker eller på nærmeste bensinstasjon. jeg personlig kjører nå på osram H4 Silverstari hovedlyktene og er veldig fornøyd. Osram har Cool Blue serien som skal være: Xenon-liknende lys, 4000K er det slike du tenker på? Endret 7. juli 2008 av stich_it Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Jeg vil si at du bør holde deg unna biltema-pærer. Jeg har brukt disse på min bil, og ingen av pærene har holdt mer enn to mnd. Byttet til Osram og har ikke hatt en eneste gåen pære etter det. Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Anbefaler Night Breaker fra Osram! Kjempepærer. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Selv har jeg Phillips BlueVision på min nå! Kjempefint hvitt lys, som lyser veldig bra, selvom jeg var ute etter Xenon-look blei jeg fornøyd med disse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå