kelvarnsen Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 tittelen er relativt selvforklarende. jeg har et jvc th-s66 surroundanlegg, men fjernkontrollen ble knust en tid tilbake. hvordan kan jeg redde stumpene av anlegget? har forsøkt å jakte på ny, identisk fjernkontroll, men til ingen nytte. ingen forhandlere som har den inne i norge, virker det som. kan/bør jeg gå for en universalkontroll? hvor dyr vil den være, all den tid den må kunne justere fem høytalere(2 front, 2 bak, 1 midten). noen andre tips til ok løsninger? Lenke til kommentar
morra Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Du han gå for en slik. Jeg har en sånn en... Du skal kunne finne anlegget ditt i en liste over produkter som fjernkontrollen kan styre. Hvor godt fjernkontrollen erstatter originalkontrollen kan ikke jeg si, men det er iallefall brukbart vil jeg tro. Lenke til kommentar
kelvarnsen Skrevet 7. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2008 nice. ikke så fryktelig dyr heller. med den kan man kontrollere fem høytalere? Lenke til kommentar
morra Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Med den skal man ha muligheten til det samme som den originale fjernkontrollen kunne... Lenke til kommentar
kelvarnsen Skrevet 21. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2008 har fått installert fjernkontrollen og basisfunksjonene funker, men ikke de mer avanserte. noen som vet hvordan man kan stille inn f.eks. bassjustering på fjernkontrollen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå