Lomaxz Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Heisann! Har hatt Eos 400d i godt over et halvt år nå, og begynner å bli på tide med et eller to nye objektiver. Har da i første omgang enten tenkt meg et allround objektiv i klassen Sigma 18-200mm F/3,5-6,3 DC OS Canon, eller et lyssterkt objektiv til bruk inne alla Canon EF 50 mm f: 1.8 II. Har sett at sigma kommer med en ny 50mm, med f: 1.4. men når kommer dette i butikkene, og hva blir prisen ca? Billigere enn cannon sin 50mm med 1.4? Fint om noen har annbefalinger/tips til andre objektiver som ligner og evt er bedre Bruker kameraet mest til å ta bilder av folk, natur/sightseeing. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Har sett at sigma kommer med en ny 50mm, med f: 1.4. men når kommer dette i butikkene, og hva blir prisen ca? Billigere enn cannon sin 50mm med 1.4? F 3349,- er billigste i prisguiden atm. Dyrere enn canon sin. Lenke til kommentar
sulfur Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Jeg har nettopp kjøpt Sigma 18-125 DC HSM OS og de første bildene ser lovende ut. Skal til syden i morgen og regner med å få testet det skikkelig i løpet av de neste 14 dagene. Lenke til kommentar
Lomaxz Skrevet 10. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2008 Jeg har nettopp kjøpt Sigma 18-125 DC HSM OS og de første bildene ser lovende ut. Skal til syden i morgen og regner med å få testet det skikkelig i løpet av de neste 14 dagene. Hmm. er det mye bedre bildekvalitet enn i Sigma 18-200mm f3.5-6.3 DC OS for Canon? Noen andre forslag ? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Jeg har nettopp kjøpt Sigma 18-125 DC HSM OS og de første bildene ser lovende ut. Skal til syden i morgen og regner med å få testet det skikkelig i løpet av de neste 14 dagene. Hmm. er det mye bedre bildekvalitet enn i Sigma 18-200mm f3.5-6.3 DC OS for Canon? Noen andre forslag ? Vanskelig å si, ettersom vi ikke har sett noen tester på det enda. Men ettersom det er et mindre zoom-omfang, så er det trolig. Tom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå