Tiper Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 (endret) Hei! Kunne du hjelpe meg? Jeg trenger en ny bærbar... Er veldig grønn når det gjelder bærbar.. Og hva de trenger. Så lurte på om noen her kunne være så snill og hjelpe meg:D Trenger en bærbar som kan game Counter strike spillene, og andre spill, Klare å bruke fint redigerings programmer som: Sony Vegas Pro8 Adobe Pothoshop cs3 Musikk, Osv.. Har litt lyst på degisne, og ikke så tung i vekt... Tenkte litt på Dell Xps: M1530 og M1330, men er så usikker, pga folk sier Dell ikke er bra Vil gjerne gi ca 8.000 for bærbaren... Takk på forhånd Mvh Tipiks. Edit: Kan noen flytte posten til der den hører hjeme... (Ps er ny her) Endret 7. juli 2008 av Tipiks Lenke til kommentar
kev-yeh Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Acer Aspier 5930G kjøp denne. beste pcen du får til 8000 den har også beste skjermkortet du får til en 15". skal være bedre en dell sine. Lenke til kommentar
Tiper Skrevet 7. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2008 (endret) Er du sikker..... Har meget lyst på en som veier litt mindre, kanskje en 14 tommer, men finner ingen bra... litt mer hjelp? Endret 7. juli 2008 av Tipiks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå