trydis Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Ja, spillet er rett og slett fantastisk. Utrolig hva de har fått til på deres første forsøk, rett og slett imponerende. Når man forsvarer seg på bakken kan man forsøke å gripe motstanderen ved å trykke inn høyre analoge når de slår. Slag blokkeres som vanlig med R1/R2. Ellers kan man komme seg ut av knipen ved å rotere høyre analoge for minor og major transitions. Får man tak i motstanderen kan man holde han nede ved å holde høyre analoge til høyre eller venstre. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Hvem er det som utvikler dette spillet? Sliter på experienced, så blir gøy å teste expert. Lenke til kommentar
trydis Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Utvikler er Yuke's, som har mange wrestling spill på samvittigheten. http://en.wikipedia.org/wiki/Yuke's Lenke til kommentar
Libra1988 Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Vært det siden torsdag Spillet er genialt, men har enda ikke peiling hvordan jeg får til ordentlig blokkering på bakken. Så må jeg også få en kompis over hit for å teste 2 player. [/quote Prøv tutorial! Der går de vel gjennom det meste Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Tok tutorial, men droppet submission, så før ta det igjen senere. Lenke til kommentar
Tommx Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 har spillt dette i noen timer nå å må si jeg er veldig fornøyd med det, men begynner å bli litt lei Shogun å The iceman. gleder meg til å få hele spillet i hus. har hørt noen rykter om at vinnerne av The ultimate fighter sesong 8 skal komme som DLC for de som forhåndsbestiller spillet, noen andre som har hørt dette? Lenke til kommentar
TonyMontana Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Har gleda meg til dette spelet heilt sida eg las at det skulle kome, og etter å ha prøvd demoen gleder eg meg enda meir til at spelet kjem i salg. Var skeptisk til korleis dei skulle få til et bra gameplay for alle slåstklasser, men sålangt har eg lite negativt å kome meg. Komplekst er det, men sporten er på ekte og mykje meir kompleks enn f.eks bryting og boksing.. Lenke til kommentar
MrPurple Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Halloen! Jeg er på utkikk etter en god deal for dette spillet, så jeg lurte på om noen har sett det billig på nettbutikker rundt om. Kom gjerne med tips! So far: Komplett : kr 549,- Gamezone : kr 519,- Lenke til kommentar
Libra1988 Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 vgp.ca, men vet ikke om det er regionslås på online delen eller hva jeg skal kalle det.. Noen som vet om noen sider som er veldig flinke til å sende ut nyheter i god tid før release`? Lenke til kommentar
Libra1988 Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Noen som vet hvordan man får in hooks? altså, jeg prøver å få ryggen til liddel med shogun. Jeg går fra guard->rubber guard->omoplata, men jeg vet ikke hvordan jeg får inn hooks og kommer helt bak. Noen som vet? Lenke til kommentar
trydis Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Da har jeg mottatt leveringsbekreftelsen, regner med å ha spillet i postkassen i morgen Lenke til kommentar
Tommx Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 nå har gametrailers kommet med review av UFD 2009 Undisputed:) gleder meg bare mer og mer nå, her er link: http://www.youtube.com/watch?v=nZDSIrlO354& btw, noen som vett om du får med Ryan bader og Efrain Escudero vist du forhåndsbestiller på EBgames/gamestop? vett det er sånn USA, men litt usikker her til lands. Lenke til kommentar
Libra1988 Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Hvor er det best å bestille fra? Noen norske sider ? Lenke til kommentar
Tommx Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Hvor er det best å bestille fra? Noen norske sider ? må bli gamezone eller cdon tror jeg, Absoluttspill får ikke sendt det ut før ut i neste uke. Lenke til kommentar
Vale Tudo Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Da har jeg mottatt leveringsbekreftelsen, regner med å ha spillet i postkassen i morgen Hvor bestilte du? Lenke til kommentar
trydis Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 (endret) Gamezone, meget fornøyd. Sendte også mail til Absolutt Spill for 3 uker siden, der jeg spurte om de skulle ta inn dette spillet, men mottok aldri svar. Ingen tvil om hvem jeg skal bruke fremover. Endret 19. mai 2009 av trydis Lenke til kommentar
trydis Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Spillet lever opp til alle mine forventninger, er veldig bra! Har spilt demoen en del, så hoppet rett på online-delen. 15 seiere og 3 tap så langt. Løp og kjøp! Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Har testet dette både på PS3 og Xbox 360! Helt rått på begge konsoller. Har aldri vært noe spesiell fan av sånne "fight" spill, men dette spillet fenget meg! Sparking, slag og nådeløs slossing gir litt action, spesielt med så god grafikk og bevegelser på spillerne. Kan til tider være litt for lett å ta Knock Out. (Bare å sparke løs fra første stund) Lenke til kommentar
Libra1988 Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Blir man truffet med et ordentlig spark i knollen så er det stort sett game over, men jeg synes det ville vært enda litt bedre om folk oftere ble "rocked" og dermed at fightene ble avsluttet med TKO. Lenke til kommentar
Libra1988 Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Hva er greia med at man kan gå ut av kamper uten å få straff?!?!?! Har vunnet mer enn dobbelt så mange kamper enn det det står i den record greia.. Blir for dumt å ha rangerte kamper når det bare er å quitte når man ser at det ikke går veien.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå