Ferchie Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 (endret) Jeg har vært på et annet forum og sett noen videoer av dette spillet og jeg må si at det er et av de få sportspillene som jeg virkelig har lyst på! Problemet er at det er lite info om dette, som for.eks releasedate pluss at det er lite som skrives om det. Noen av dere som har fått dette spillet med dere? Dette er den infoen jeg har klart å få om det: Release Date: TBA Platforms: PS3 XBOX360 Publisher: THQ Developer: Genres: Fighter ESRB: RP Se filmen hos Youtube Se filmen hos Youtube Endret 6. juli 2008 av Rasch Lenke til kommentar
Libra1988 Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Her var det ikke mange tilbakemeldinger gitt. Synes dette ser veldig bra ut jeg, men nå følger jeg veldig mye med på ufc,pride etc( har ikke fått sett den siste ufc'en, så hysj). Husker at pride fc ga ut et spill på ps2 for noen år siden, synes ikke de klarte å gjøre det så veldig spillbart. Når er realease på dette spillet? Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 12. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2008 Ja, temmelig laber respons her! Ser selv endel på UFC/MMA. Det er pr. idag ikke noen fastsatt noe releasedato, men jeg regner med at det kan bli i 4. kvartal i år. Lenke til kommentar
Libra1988 Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Ja, temmelig laber respons her! Ser selv endel på UFC/MMA. Det er pr. idag ikke noen fastsatt noe releasedato, men jeg regner med at det kan bli i 4. kvartal i år. Synes jeg så at det sto våren 2009 på en trailer=/ Lenke til kommentar
ttt Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 (endret) Planen er å gi ut spelet våren 2009, men som alltid kan ting bli forsinka. edit: For litt meir info: http://mmajunkie.com/news/4639/ufc-2009-un...screenshots.mma Forøvrig ber eg om at trådens emnetittel blir endra til noko meir beskrivande. Ein speltittel aleine seier ikkje nok om kva tråden faktisk handlar om. Endret 13. juli 2008 av ttt Lenke til kommentar
Taraldsvik Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Slenger meg på her, og legger til en video. Se filmen hos Youtube Antar dette er Beta-gameplay. Rampage Jackson VS. Forrest Griffin, med kommentarer i bakgrunnen fra mr. Rampage i egen person. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 14. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2008 Det ser jo veldig veldig bra ut! Lenke til kommentar
Taraldsvik Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 (endret) Skal ærlig innrømme at jeg ser fram til dette spillet ja. Siden ingen har lagt ut denne; her er en link til THQ med litt info om spillet. Endret 14. juli 2008 av Taraldsvik Lenke til kommentar
trydis Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Er veldig spent på dette. håper de får til samme gode spillfølelse som f.eks. Fight Night 3. Lenke til kommentar
sphaa Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Jeg kjenner jeg gleder meg litt til dette spillet, men samtidig er jeg veldig skeptisk. Jeg klarer bare ikke å se for meg hvordan styringen i "ground gamet" blir. Guard, open guard, half guard, mount, kimura, heel hook, choke, crucifix, triangle, armbar osv....er bare redd for at det kan bli vanskelig å gi en god, enkel styring til alt dette. Og når du i tillegg skal ha med slag, spark, knær, albuer, bryting, clinch fighting og noen enkle stående "submission moves" kan det bli veldig mye.....nei, jeg er VELDIG skeptisk. Lenke til kommentar
Libra1988 Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Jeg kjenner jeg gleder meg litt til dette spillet, men samtidig er jeg veldig skeptisk. Jeg klarer bare ikke å se for meg hvordan styringen i "ground gamet" blir. Guard, open guard, half guard, mount, kimura, heel hook, choke, crucifix, triangle, armbar osv....er bare redd for at det kan bli vanskelig å gi en god, enkel styring til alt dette. Og når du i tillegg skal ha med slag, spark, knær, albuer, bryting, clinch fighting og noen enkle stående "submission moves" kan det bli veldig mye.....nei, jeg er VELDIG skeptisk. Helt enig med deg der.. De kan klare å få det til, men mest sansynlig vil det virke litt stasjonært og tregt.. De tidligere spillene har ihvertfall vært sånn, etter min mening. Veldig spent på om det her lar seg gjennomføre på en god måte, i så fall må kontrollene være uber avanserte og krevende(ikke det at det trenger å være negativt). Eller? Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 14. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2008 Vent og se, de har nok funnet en fin måte å dekke dette på! Kan tenke meg at du for.eks trykker O for å blokke med armene og så bruker analogen for å justere høyde. Lenke til kommentar
tannpirka Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 UFC spillene var bra på Dreamcast. Dette blir vel samme greiene. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Eg skal såfall endre utfallet i Rampage vs. Forrest i dette spelet Lenke til kommentar
JV Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Eg skal såfall endre utfallet i Rampage vs. Forrest i dette spelet Forrest FTW!! Bra match! Gleder meg til dette spillet! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Hmm, det ser jo unektelig bra ut, men jeg tviler på at man klarer å gjennomføre noen Shinya Aoki-subs på bakken. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Eg har lese, og høyrd i intervju med Dana White at ein skal kunne lage sin eigen fighter. Dette gledar eg meg til - skal bli kjekt og 'putte meg sjølv inn i spelet' for så å kicke assen til sjefen sjølv - Chuckern sjølvsagt. Anna som er tøft er at Amir Saddollah er med. Lenke til kommentar
Libra1988 Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Synes egentlig ikke det har noe å si hvem som er med, de må bare få til gameplayet=) Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 22. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2008 Gaz West: Kan du gi kilder til det? Hadde vært veldig kult om man kunne lage egne figurer ja! Det er forresten kommet mange nye videoer på www.gametrailers.com Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Kjelde på CREATE A FIGHTER: http://www.ufcundisputed.com/ Sjå under features. :-) Jumpstart the career of a future champion by customizing his physical appearance and attributes, learning new fighting techniques to use in the Octagon and managing his training process through attributes such as strength and cardiovascular health. Dette blir bra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå