Earlskruf Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 (endret) Jaja, tok mange gode bilder forledes dag og tenkte jeg kanskje ville legge noen av dem ut her for å eventuelt få mine egne illusjoner ødelagt: Endret 6. juli 2008 av Earlskruf Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Du tok vekk ett bilde. Bilde to kan jeg ikke si så mye om. Jeg er ikke noe kjent med HDR og liker egentlig å lukke øynene når jeg ser de. Bilde èn derimot: Det er litt for mørkt. Beklager. Selektivt fargebruk er en litt stor klisjè her, så du mister noen poeng der. I tilegg vet jeg ikke helt hva du prøver å si med bildet. "Paradise", ok, men parasollen, teltet eller hva det er, forsvinner i enden av bildet. Den drukner rett og slett, og hva er meningen med de blå stolene? Greit at blått kan være en fin farge, men å konservere den såpass? ^^ Kan du legge ut en litt lysere versjon? Lenke til kommentar
Earlskruf Skrevet 6. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2008 Har nå aldri tatt HDR bilder, da ville vell kanskje eksponeringen blitt bedre^^ Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Hmm. Jaja. Beklager, det bare bærte ett preg av å ha fått en spake eller to dradd litt for hardt, noe som kan skje selv den beste av oss. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Du drar altfor hardt for min smak, men både andre og tredje bilde har noe for seg. Det første? Selektive fargebruk er heller ikke min smak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå