Wubble Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Hei. Sitter nå å kjeder meg på kveldene i ferien, og kunne trengt et par gode filmer. Tenker da først å fremst på komedier. Noe som kanskje er i samme stil som Office Space, den likte jeg veldig godt. Kom for all del med filmer fra andre sjangere og Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Sjekk ut filmene til Kevin Smith, Superbad, Knocked Up, Airplane!, Top Secret!, Fear and Loathin in Las Vegas (vanskelig å knytte denne til en bestemt sjanger), The Big Lebowski, O Brother Where art Thou, Napoleon Dynamite, BASEketball, Old School og Animal House. Det finnes utallige tråder om "gode komedier". Et lite søk på forumet vil gi deg mange andre gode tips. Lenke til kommentar
Cpt. Abusive Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 en dritkul norsk film om noe samefolk, jævlig lættiz! Kill buljo heter den, hadde lættiz hele tiden nesten når jeg så den første gang Lenke til kommentar
calimariae Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 The Royal Tenenbaums The Life Aquatic with Steve Zissou The Big Lebowski Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Kan anbefael Falling Down som jeg vil si er i samme kategori som Office Space. Geniale filmer begge to Lenke til kommentar
Speik Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 en dritkul norsk film om noe samefolk, jævlig lættiz! Kill buljo heter den, hadde lættiz hele tiden nesten når jeg så den første gang You made my day. Anbefaler Lock, Stock and Two Smoking Barrels og Snatch. Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Harold and Kumar, både 1 og 2! Lenke til kommentar
thadon Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Superbad, Dumb and Dumber og Airplane! Lenke til kommentar
pxK Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Alle ace ventura filmene? Beste komdier på flere år hos meg. Lenke til kommentar
FKL982 Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 American Pie, Superbad, anything med Jim Carrey og Barely Legal gjør det for meg Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Superbad, Dumb and Dumber og Airplane! Word. Lenke til kommentar
Luciana Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Keeping mum. En britisk komedie med svart humor. Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Anchorman Borat The gold rush The great dictator Der har du 4 gode latterbomber hvorav 2 er Charlie Chaplin Lenke til kommentar
Hansforum Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Jeg var på jakt etter to komedier å se i går: Fant disse i lokale videosjappa, de vil jeg definitivt IKKE ambefale: "Meet the Spartans" og "American Crude" Gode komedier: "Happy Gilmore" og "Waterboy" av Adam Sandler "Night at the Roxbury" "There's Something About Mary" med Drew Barrymore "Wild hogs" motorsykkelfilm med gode gamle gutta Lenke til kommentar
arildoaim Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 MOnty Python filmene! (Meaning of life, Life of Brian, The holy grail) Lenke til kommentar
HammerBro Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Ikke glem Forrest Gump! En av de beste komedier Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Ikke akkurat "filmer", men Eddie Murphy: Delirious og RAW. Anbefales på det sterkeste! Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 (endret) Bra jobba å bumpe denne gutter..... Endret 17. september 2008 av AvidGamer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå