Haunts Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Jeg har tenkt muligens å kjøpe meg to GBA spill fra Amazon, og begge to er brukt spill, eller selges fra enkelt personer. Og det jeg lurer på er om GBA spill fra USA har noen form for region kode av noe slag? Jeg tviler veldig sterkt på det, men vil heller være helt sikker før jeg bruker godt over 500kr på noe jeg kanskje ikke får brukt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 (endret) GBA er regionsfri, så det vil gå helt greit å kjøpe spill fra USA. Endret 6. juli 2008 av Slettet-NIoHlfL Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 (endret) Stjal informasjonen herfra jeg men etter hva det står der så skal det vist fungere uten problemer. jeg kanke love noe men jeg har selv Gameboy spill fra japan som fungerte i min gameboy color uten noen problem. bare at noen var japansk tekst hehe. Quoute: wollywella 10/07-2007 : 22:38 QUOTE(Atir_ @ 10/07-2007 : 21:44) DS-spill er vel sone fritt antar jeg, som tidligere gameboy spill? Eller tar jeg feil? En venn av meg er i USA og lurer på det De sier at den er sonefri - så da er den vel det stjal infoen herfra: klikk her! håper det kan hjelpe deg Endret 6. juli 2008 av Slettet-wtZtqAvs Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 6. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2008 Takker for svar, da er 2 stk Golden Sun 1 og 2 spill på vei til Norge snart ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå