Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Bokstaver til veggen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-wtZtqAvs

Du kan jo lage de selv, vet ikke hva slags materiale du vil ha dem i.

vis du vil ha det billig så kan du jo prøve deg på isopor blokker og skjære dem til selv og male dem.

vis du ønsker dem i tre så anbefaler jeg et sagbruk eller en snekker vis du kjenner en som er det.

Skal du ha det i metall så er nok en sveiser hva som er best,

må nok bestilles, men vis du vet om noen steder i nærheten hvor det fins sveisere eller snekkere så kan du jo snakke med dem.

Det du også kan gjøre er og gå innom en jernvare handel og spørre om de kanskje kan gjøre det eller om de vet om noen i nærheten som kan gjøre sånt for deg.

Lenke til kommentar
Du kan jo lage de selv, vet ikke hva slags materiale du vil ha dem i.

vis du vil ha det billig så kan du jo prøve deg på isopor blokker og skjære dem til selv og male dem.

vis du ønsker dem i tre så anbefaler jeg et sagbruk eller en snekker vis du kjenner en som er det.

Skal du ha det i metall så er nok en sveiser hva som er best,

må nok bestilles, men vis du vet om noen steder i nærheten hvor det fins sveisere eller snekkere så kan du jo snakke med dem.

Det du også kan gjøre er og gå innom en jernvare handel og spørre om de kanskje kan gjøre det eller om de vet om noen i nærheten som kan gjøre sånt for deg.

Vil helst ha i tre, da jeg tror det blir det beste resultatet. (Da kan jeg male den flere ganger, lett! Hvis jeg endrer meg med farge da:p)

Har selv jobbet i jernvareforhandler, og vi utførte ikke sånne ting:(

Takk for svar:) Ringer en snekker i morgen!

Noen andre med tips? -> Shoot!

Endret av a-m
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs

Tre er nok best ja så du kan få byttet farge:) blir nok "box" bokstaver så de er hule innvendig vis ikke vil de veie litt for mye.

vis du vil ha det litt ekstremt kan du jo ha små hull i bokstavene og ha lys bak med gjennomsiktig farget papir bak. så får du litt ekstra flash.

Lenke til kommentar
Tre er nok best ja så du kan få byttet farge:) blir nok "box" bokstaver så de er hule innvendig vis ikke vil de veie litt for mye.

vis du vil ha det litt ekstremt kan du jo ha små hull i bokstavene og ha lys bak med gjennomsiktig farget papir bak. så får du litt ekstra flash.

Takk for tips, men det vil ikke passe inn i stilen;) Kan poste bilde når jeg har fått det opp på veggen!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs

Det må du gjøre, høres ganske kult ut og se.

Hva slags bokstaver skal du ha foresten?

navne ditt eller hva da?

lykke til ivertfall. håper det blir bra

Lenke til kommentar

stikk innom ett godt gammeldags snekkerverksted, de tar slike jobber ganske fort.

siden dette ikke er store greiene, så skal nåkk det bli ganske billig da man slipper å slipe opp ett nytt stål til det der.

blir billigere å raskere enn å buke snekkere.

Lenke til kommentar

fungerer tre for deg så kan du ta mdf (som har en fin overflate) og sage platene til med stikksag f.eks. etter å ha tegnet opp det du skal ha (sjablonger du skriver ut på pcn funker) og deretter er det bare å male i valgfri farge etter grunning

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...