a-m Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Hei! Jeg har nå pusset opp et soverom, hvor jeg tenkte å ha to store bokstaver over sengen, ala dette http://jotun.iscgnet.com/visualizer.asp?Mi...ender=604^DV^QM Hvor får jeg tak i dette? Om det må spesialbestilles, hvor bestiller jeg? Snekkere? Håper på raskt svar (: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Du kan jo lage de selv, vet ikke hva slags materiale du vil ha dem i. vis du vil ha det billig så kan du jo prøve deg på isopor blokker og skjære dem til selv og male dem. vis du ønsker dem i tre så anbefaler jeg et sagbruk eller en snekker vis du kjenner en som er det. Skal du ha det i metall så er nok en sveiser hva som er best, må nok bestilles, men vis du vet om noen steder i nærheten hvor det fins sveisere eller snekkere så kan du jo snakke med dem. Det du også kan gjøre er og gå innom en jernvare handel og spørre om de kanskje kan gjøre det eller om de vet om noen i nærheten som kan gjøre sånt for deg. Lenke til kommentar
a-m Skrevet 6. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2008 (endret) Du kan jo lage de selv, vet ikke hva slags materiale du vil ha dem i.vis du vil ha det billig så kan du jo prøve deg på isopor blokker og skjære dem til selv og male dem. vis du ønsker dem i tre så anbefaler jeg et sagbruk eller en snekker vis du kjenner en som er det. Skal du ha det i metall så er nok en sveiser hva som er best, må nok bestilles, men vis du vet om noen steder i nærheten hvor det fins sveisere eller snekkere så kan du jo snakke med dem. Det du også kan gjøre er og gå innom en jernvare handel og spørre om de kanskje kan gjøre det eller om de vet om noen i nærheten som kan gjøre sånt for deg. Vil helst ha i tre, da jeg tror det blir det beste resultatet. (Da kan jeg male den flere ganger, lett! Hvis jeg endrer meg med farge da:p) Har selv jobbet i jernvareforhandler, og vi utførte ikke sånne ting:( Takk for svar:) Ringer en snekker i morgen! Noen andre med tips? -> Shoot! Endret 6. juli 2008 av a-m Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Tre er nok best ja så du kan få byttet farge:) blir nok "box" bokstaver så de er hule innvendig vis ikke vil de veie litt for mye. vis du vil ha det litt ekstremt kan du jo ha små hull i bokstavene og ha lys bak med gjennomsiktig farget papir bak. så får du litt ekstra flash. Lenke til kommentar
a-m Skrevet 6. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2008 Tre er nok best ja så du kan få byttet farge:) blir nok "box" bokstaver så de er hule innvendig vis ikke vil de veie litt for mye. vis du vil ha det litt ekstremt kan du jo ha små hull i bokstavene og ha lys bak med gjennomsiktig farget papir bak. så får du litt ekstra flash. Takk for tips, men det vil ikke passe inn i stilen;) Kan poste bilde når jeg har fått det opp på veggen! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Det må du gjøre, høres ganske kult ut og se. Hva slags bokstaver skal du ha foresten? navne ditt eller hva da? lykke til ivertfall. håper det blir bra Lenke til kommentar
a-m Skrevet 6. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2008 Tenkte det slik: J&A Forbokstavene til meg og samboeren. Takk, takk! Håper det er noen snekkere der ute, som gjerne vil ha et lite prosjekt^ Lenke til kommentar
byggmann Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 stikk innom ett godt gammeldags snekkerverksted, de tar slike jobber ganske fort. siden dette ikke er store greiene, så skal nåkk det bli ganske billig da man slipper å slipe opp ett nytt stål til det der. blir billigere å raskere enn å buke snekkere. Lenke til kommentar
Vip3r Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Om du har en vidergående skole i sona med linje for møbelsnekker fikser de som oftest slike ting for materialkostnaden. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 fungerer tre for deg så kan du ta mdf (som har en fin overflate) og sage platene til med stikksag f.eks. etter å ha tegnet opp det du skal ha (sjablonger du skriver ut på pcn funker) og deretter er det bare å male i valgfri farge etter grunning Lenke til kommentar
knetrom Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Ble dette noe av? Det er veldig enkelt å lage sånne selv altså, stikksagen er din venn =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå