Philo Skrevet 6. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2008 (endret) Satt ved frokostbordet i morras, dagen derpå og ble fascinert av noen kuler min svigerinne hadde i ei skål med blomster. Hva de er laget av må herrvårre vite, men de starter som bittesmå saker, og lagt i vann sveller de opp til gelèaktige kuler. Ble sittende å leke med dem og Sigma 105mm'en, og oppdaget plutselig at de reflekterte omgivelsene utrolig bra når jeg skiftet fokuspunk littegrann. Så.. here goes, 3 bilder i serie fra kreativitet i bakfylla Alle bilder: Sigma 105mm @ f/2.8, ISO200. Litt varierende lukkertid (1/250-1/640) Endret 6. juli 2008 av Philo Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 6. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2008 Lurer på om jeg til dels har blitt fargeblind, i og med at de siste tre innleggene (inklusivt dette) som jeg har kommentert har vært bw. Spennende dråpebilder(?) og likte så absolutt nr.1 best, først og fremst fordi jeg ser hva som er reflektert. Men må "klage" på det samme som de to siste. Jeg ville personlig ha sett en farget versjon =) Lenke til kommentar
Philo Skrevet 6. juli 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. juli 2008 Fargeversjon kan fikses. Liker dem best i BW dog selv Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 6. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2008 BW var ganske stilfult, det skal sies. Jeg likte nr1 best! Men litt farger gjør seg slik at det ikke blir så alt for monotont. Hva med å få fremm himmelfargen litt mer? Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 6. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2008 Det første er best. Jeg liker det veldig godt. Dessuten liker jeg det best i BW, fokuset kommer på linjene, mindre på fargene, slik det skal være med et slikt motiv. Lag en print med disse, det er de verdt. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 6. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2008 Hadde det vært dråpebilder, så hadde ikke dette innlegget vært publisert. Jeg liker bildene, og mer har jeg ikke å skrive om det. Det er litt for sent for lange innlegg fra meg nå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 7. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2008 Nå som jeg fikk sett en farget versjon og samt kommet meg på bedre skjerm, så ser jeg at de gjorde seg best i bw. =) Lenke til kommentar
Philo Skrevet 8. juli 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 Takker for kommentarer. Og ja, skal prøve å lage prints av dem og se hvordan de gjør seg i ramme =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå