J@cob Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Skitten som en boms, men jommen er det en aspirerende liten humlefaen! Bra for fertiliteten i blomsterbedet er de og. Tror jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Når bildene blir "såpass" støyfulle og til dels uskarpe, tenker aller helst på humla, så tror jeg det kanskje hadde passet bedre med farger i stedet for bw =) Utsnittet ble bra da synes jeg. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 6. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2008 (endret) Vel, farger en ting, men humlen er bare aspireremde. Den prøvde å klartre, men kom seg ikke opp til blomsten og en tilstand man kan betegne som "Semi-fokus" (dustete vind.) Noen. Kast ut en åre til meg. Jeg tror min brakk Der. Uten støv. Not quite the same feeling, you know. *sette seg ned med en humle til PMnormal kommer*. Endret 6. juli 2008 av J@cob Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Absolutt bedre i farger...men det kunne vært mer i fokus da... RandiA Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Dette var en annerledes take på temaet, og det fungerer både i farger og sorthvitt. Støyen og uskarpheten gjør det til noe helt annet enn et naturbilde, samtidig som det er et bilde av natur. Nesten litt impresjonistisk i fargeversjonen, og ingen artsbeskrivelse i det hele tatt. Som er både forfriskende å se på et amatørforum, og ganske dekorativt i større format vil jeg tro. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 6. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2008 Dette var en annerledes take på temaet, og det fungerer både i farger og sorthvitt. Støyen og uskarpheten gjør det til noe helt annet enn et naturbilde, samtidig som det er et bilde av natur. Nesten litt impresjonistisk i fargeversjonen, og ingen artsbeskrivelse i det hele tatt. Som er både forfriskende å se på et amatørforum, og ganske dekorativt i større format vil jeg tro. Da har jeg noen spørsmål. 1) Hvilken versjon likte du best. 2) Hva kan gjøres bedre. 3) Har du noen bøker å anbefale meg? Jeg famler litt rundt i blinde egentlig. Jeg tar ett bilde og tuklker med det til det blir noe jeg kan se på som noenlunde pent. Støv og sorte farger fasinerer meg mer og mer, men jeg har lyst til å vite hvorfor og. Om du skjønner. "impresjonisme", er ett fint ord, i hvert fall om man kjenner til det fult ut, eller så godt som du gjør, slik at man kan bruke det, og ikke bare "sånn halveis", slik som meg. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 (endret) Slik ser jeg verden vs slik er verden. Teoriene som brakte verden ut av de klassiske idealer i malerkunsten. Monet, Manet og Renoir osv. Ikke at det er akvarellaktig, men fordi det har en lignende tilnærming til motivet. Edit: Hvilket jeg liker best vet jeg ikke. Når det gjelder bøker så vet jeg ikke hva jeg skal skrive. Jeg har pløyd artikler, bøker, forelesninger på universitetet og gått på utstillinger i hele mitt liv. Det er en lang og kronglete vei. Endret 6. juli 2008 av PMnormal Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 6. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2008 Fint at jeg bare er 18 da : d Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Et glimrende utgangspunkt for å lære. Hvis man vil... Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 7. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2008 Et glimrende utgangspunkt for å lære. Hvis man vil... Auch. Prikk, prikk, prikk of doom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå