sn0dig Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Tok dette bildet på akam treffet i dag, og ble ganske fornøyd. Noen inspill? Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 (endret) Åherregud. Jeg har noe saklig å si tror jeg, men denne sjangsen til å utøve noe grandiøst vulgærtinfantilt lar jeg IKKE gå fra meg. Fyttifaen til en kuk den hvite hingsten har. Ok. Litt saklighet: Jeg savner resten av hodet til den brune hesten. Exif? Bildet slår meg som en anelse uskarpt. Hadde du gått litt lenger bak, eller zoomet litt lenger ut, og tatt ned blendetallet noen hakk så. Endret 6. juli 2008 av J@cob Lenke til kommentar
MSc Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 (endret) Likte "blikkkontakten" med hestene, men tror jeg ville hatt med bakbena på den hvite, og hele hodet på den brune hesten. Endret 6. juli 2008 av MSc Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 6. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2008 (endret) Ok. Litt saklighet: Jeg savner resten av hodet til den brune hesten. Exif? Bildet slår meg som en anelse uskarpt. Hadde du gått litt lenger bak, eller zoomet litt lenger ut, og tatt ned blendetallet noen hakk så. Hvis bildet ser uskarpt ut på skjermen din så må du ha smurt vaselin eller lignende på den. Bildet er nemlig knivskarpt. Kan legge ut 100% crop i morgen, nå er jeg på laptopen. Edit: Uskarpt, ikke skarpt. Endret 6. juli 2008 av sn0dig Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 7. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2008 Som lovet; 100% crop. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå