Gå til innhold

Støtsikker og enkel

Anbefalte innlegg

Jeg trenger meg en ny mobb etter at traveren min en nesten 3år gammel k800i forsvant for meg i går. :( Savnet kommer til å være stort, men jeg gidder ikke kjøpe ny k800i når jeg først skal ha meg ny mobil. Har egentlig lyst på iPhone, men muttern vil ikke gi fra seg sin hun kjøpte i amerika, og jeg gidder ikke betale blodpris for noe netcom dritt.

Derfor er prioriteringen en støtsikker og litt "røff" mobil som tåler en støyt. Min gamle k800i kunne gjerne falle i steingulvet uten at det tok livet av den. Det trenger den nye mobilen også å kunne gjøre. Den trenger gjerne også å bli stjålet av hunden min, tygd litt på og overleve (noe k800i også gjorde).

Ikke noe stor massiv sak, og trenger ikke noe fancy musikkgreier eller noe. Eneste jeg kan bruke mobilen til i ny og ne er bilder. :) Begynner jo å bli godt kamera på selv de mest crappy mobilene.

Tips? Pris er ikke så heftig, så lenge det "er verdt" det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 8 måneder senere...

Bumper denna jeg, siden jeg enda er på utkikk. SE c702 har jeg nå fått høre er svært dårlig, både av kvalitet og generell bruk.

Har sett på Samsung B2700, men den føler jeg scorer svakt på kamera og "finesser".

Her er noen krav jeg har satt meg, som jeg her helt klar over ikke finnes enda i én og samme mobil:

*Kamera i samme kvalitet som k800i (altså 3mpx med god blitz)

*Velfungerende GPS til bruk i skog og mark

*Klar skjerm

*Støt/fukt/støvsikker

Lenke til kommentar

med de kriterene der er det kun C702 som passer deg. B2700 er vel i og for seg en mer robust telefon, i mine øyne den beste håndverkertelefonen på markedet pr. dags dato, men når du går vekk fra at telefonen skal være "støtsikker og enkel" er det som tidligere nevnt kun c702 som passer kravene dine. Jeg ser du har lest at den er både opp og ned, men etter mine erfaring er er det kun en software oppdatering som må til for at en skal bli topp :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...