Con Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Slenger ut ett nytt bilde jeg tok i helgen. Var ute og gikk litt om natten og prøvde meg litt frem med lukketid og blenderåpning osv... Synest selv dette bildet ble ganske bra Hva synest dere? Slakt i vei F/22. 8s lukketid. ISO 100. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Selve komposisjonen og utsnittet var fint synes jeg, men enkelte haloer vises litt for godt, men kan hende at det har noe med skjermen jeg sitter med her nå. Ville også likt å se en farget versjon, for å sammenligne. =) Lenke til kommentar
Con Skrevet 6. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2008 Her er både en versjon der jeg har prøvd å bli kvitt haloer. Og en i farger Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Oooh. Jeg regner med at du vil få frem en litt retro aktig look med sepia? Hva med litt vignetering, og kansje litt støv? Fysjom. Jeg har virkelig fått støv på hjernen i det siste! Jeg merket ikke så mye til haloene, jeg ser de omtrent aldri med mindre noen poengerer at de er der, og da blir jeg sur. Jeg var jo lykkelig uvitende om de. Ganske fint bilde! Men. Forstyrrende element? Veien helt til høyre. Den ble litt vel... Hvit? Kansje en litt for stor kontrast (Oi, store ord!). Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Det var da et stemningsfullt og fint bilde....gjorde seg både i farger og B/W det der. RandiA Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Jeg liker måten den røde båten skaper et kraftig blikkfang i fargeversjonen. Sorthvittversjonen er bare en ren stemning, mens i farger ble det mer å studere. Ikke så mye, men definitivt mer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå