Szmekken Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Kan man bruke Sixaxis om man velge rå kjøpe uten "buzzerne"? Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Nei, men man kan bruke gamle buzzere. Lenke til kommentar
VeMa Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 En ting som irriterer meg med det nye BUZZ spillet er at man ikke kan avslutte en allerede påbynt runde... Mener at på de gamle kunne man trykke start mitt i en runde og avslutte den! Nå må man enten spille hele runden eller avslutte hele spillet... Ellers så savner jeg litt valgfrihet med tanke på lengde o.l. og blir til tider litt lei alt pjattet til Buzz... Men det skal være sagt at jeg er meget fornøyd med spillet, og de trådløse kontrollerne er geniale! Lenke til kommentar
Slugge Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 trykk inn alle knappene (bortsett fra selve buzzeren) og en meny kommer opp hvor du kan avslutte spillet Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Noen som har problemer med buzz idag? Tidligere funket ikke online servicen. Nå blir spillet stående og "loade/henge" like før intro filmen. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Fikk Buzz i dag, 170,- fra Play.com. Er det mulig å velge norsk tale og språk? Skulle hatt det for brutterns skyld. Lenke til kommentar
BåGan Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Du må velge Norsk som språk på selve PS3en din. Suger, jeg veit Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Det har jeg! Men de snakker fortsatt engelsk. Har dette noe med at jeg kjøpte spillet fra England å gjøre tro? Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Søren ta alstå! Det går jo ikke ann å spille slik det er nå! Jeg spiller bare med engelskmenn, og da sier det seg selv at jeg ikke har nubbesjans ... Over 50 % av spørsmålene er type "Who did Lord Mackenneman of Wales meet in the legendary Tea-cup-challenge i 1879?" WTF? Alle tre motstanderene mine vet det også. Vræææl. Hvordan får jeg spilt med nordmenn? Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Søren ta alstå! Det går jo ikke ann å spille slik det er nå! Jeg spiller bare med engelskmenn, og da sier det seg selv at jeg ikke har nubbesjans ... Over 50 % av spørsmålene er type "Who did Lord Mackenneman of Wales meet in the legendary Tea-cup-challenge i 1879?" WTF? Alle tre motstanderene mine vet det også. Vræææl. Hvordan får jeg spilt med nordmenn? Alle vet jo at det er Sir Lord the Hè Bentover Alot Men ja, kan forstå at det er litt kjipt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå