Gå til innhold

Buzz! Quiz TV - PS3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjøpte det den 3 jeg på elkjøp, fantastisk morro, og digg med trådløse kontrollere.

Allerede 2 extra quizzpakker på PlaystationStore og hundrevis av quizzer på onlinedelen, vel verdt kronene når vi kan oppdatere med nye spm hele tiden synes jeg :)

Lenke til kommentar

Har bestilt det nå hos absoluttspill.no

Liker de forskjellige spillemodene i Buzz, og mange spørsmål fra mange kategorier. At det nå også er trådløse buzzere og online funksjonalitet setter prikken over i'en.

Eneste med buzz, er at det er en ganske barnslig stil over det hele. Bare se på selve hovedpersonen "Buzz" og alle hans kommentarer. Blir bare så teit. Særlig på norsk er det håpløst. Skulle vært mulig at Buzz snakket engelsk og at spørsmålene stod på norsk :)

Endret av mnorm
Lenke til kommentar
Noen av dere som har problemer med at PS3en starter av seg selv når dere har plugget i USB-dingsen til de trådløse kontrollene? Jeg skrur av og det går et par minutter så starter den opp igjen av seg selv. 2.40 FW.

Har ikkje merket at den har startet seg skjøl, men har lagt merke til at kontrollene e alltid nr 2 når den e i.

Lenke til kommentar
Noen av dere som har problemer med at PS3en starter av seg selv når dere har plugget i USB-dingsen til de trådløse kontrollene? Jeg skrur av og det går et par minutter så starter den opp igjen av seg selv. 2.40 FW.

Har ikkje merket at den har startet seg skjøl, men har lagt merke til at kontrollene e alltid nr 2 når den e i.

Ja, det samme skjer hos meg. Får håpe det blir rettet med 2.41.

Lenke til kommentar
Kan man lage egne spørsmål? I såfall er det must-have for min del...

Must-have it is then.

Kan lage egne quizzer og legge ut på nett som gjør at alle kan laste ned dine quizzer.

Var en som har laget en hurtig quiz. Den var veldig morsom å spille.

Lenke til kommentar

Er spørsmålene lokalisert for Norge? Er det eksempelvis litt fokus på norske filmer og sånt, eller er det de samme spørsmålene du får i den engelske utgaven (bare fortalt på norsk da selvsagt)? Om jeg får spørsmål om Aksel Hennie eller Pia Tjelta importerer jeg heller spillet fra UK.

Lenke til kommentar
Er spørsmålene lokalisert for Norge? Er det eksempelvis litt fokus på norske filmer og sånt, eller er det de samme spørsmålene du får i den engelske utgaven (bare fortalt på norsk da selvsagt)? Om jeg får spørsmål om Aksel Hennie eller Pia Tjelta importerer jeg heller spillet fra UK.

lurer også på dette? noen som har svar?

Lenke til kommentar

Ser ikke sånn ut. Testet det (riktignok ikke så lenge) på både norsk og engelsk. Spørsmålene jeg fikk på norsk var ikke relatert til Norge.

Spillet syns jeg virker kjempebra, men jeg syns det er komplett idiotisk å gjøre det slik at språkvalget i spillet avgjøres av standard-språkvalget på den enkelte maskinen. Jeg vil ha norsk Buzz og engelske menyer på PS3.

En annen ting: Det er vel ikke mindre spørsmålsdatabase dersom man velger norsk istedenfor engelsk?

Lenke til kommentar

Hadde en lang spillkveld med Buzz til PS3 på lørdag, og er stort sett fornøyd.

Imidlertid savner jeg muligheten til å velge konkurranseform og antall spørsmål, slik det var i PS2 utgaven. Slik det er nå er man låst til å spille gjennom en runde hvor man må gjennom alle konkurranseformene og et fast antall spørsmål, med nedtellingsrunde til slutt. Jeg har lyst til å f.eks. si at jeg kun vil spille den konkurranseformen hvor det gjelder å svare raskest og velge antall spørsmål man blir stilt. Håper dette kommer som en oppdatering etter hvert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...